Gå til innhold

Demetrioskjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant kjolen som var MEG i dag, men den var over mitt budsjett. Men nå har jeg jo prøvd, og vet også at standardstørrelsen jeg prøvde satt som et skudd, så da kan jeg egentlig bestille den hvor som helst! Noen som har tips om nettsted der jeg kan få tak i Demetrios-kjoler billigst mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær obs på at Demetrios har endret størrelsene sine slik at den størrelseb du passer i 2006 kjolene ikke er de samme i 2007 kjolene. Men hvis du har prøvd 2007 kjole har du jo riktig størrelse.

Jeg kjøpte min Demetrios kjole på Tjøme hos Christiane.

Skrevet

Det kunne jeg ha tenkt meg å funnet ut av også..

Snippa, hvilken modell er det du har lyst på?

Skrevet
Det kunne jeg ha tenkt meg å funnet ut av også..

Snippa, hvilken modell er det du har lyst på?

Vet ikke :ler:

Jeg glemte å spørre om navnet på modellen da jeg var og prøvde, og jeg finner den ikke på nettsidene til demetrios. Sikkert fordi det er en 2007-modell, for det sto på nettsiden at det var 2006-modeller. Har sendt mail til christianes brudesalong, så kanskje jeg kan svare deg på modellen i mora ;)

Skrevet
Vet ikke  :ler:

Jeg glemte å spørre om navnet på modellen da jeg var og prøvde, og jeg finner den ikke på nettsidene til demetrios. Sikkert fordi det er en 2007-modell, for det sto på nettsiden at det var 2006-modeller. Har sendt mail til christianes brudesalong, så kanskje jeg kan svare deg på modellen i  mora  ;)

sa jeg, som trodde jeg var innlogga ;)

Skrevet

Da har jeg funnet en nettbutikk i USA som selger den Demetrios-kjolen jeg har sett på til 765 USD pluss 150 i porto, dvs. ca 6000 norske. Dette blir ganske nøyaktig halvparten av norsk pris. Ellers vet jeg ikke noe om denne butikken annet enn at de svarer raskt på mail.. du kan jo sjekke den ut selv: link

Skrevet

Jeg har vært inne på den siden og følgende tekst står under:

For Overseas Customers

Prices quoted are valid in US, Canada and Mexico. Others, please contact store for prices since the prices are 10% to 20% extra depending on the location. Customers will have to bear custom clearance charges also

Dette kan jo si at det blir litt dyrere eller??

Skrevet
Jeg har vært inne på den siden og følgende tekst står under:

For Overseas Customers

Prices quoted are valid in US, Canada and Mexico. Others, please contact store for prices since the prices are 10% to 20% extra depending on the location. Customers will have to bear custom clearance charges also

Dette kan jo si at det blir litt dyrere eller??

Den prisen jeg fikk oppgitt av dem var pris til Norge. (Toll og mva ved innførsel til Norge er seløvfølgelig ikke inkludert i denne prisen).

Skrevet

Så da kan man plusse på en tusenlapp eller noe da??

Skrevet

Takk for link, men jeg fant ikke "min" kjole der :)

Skrevet
Så da kan man plusse på en tusenlapp eller noe da??

Du kan plusse på toll (10,7%) og deretter 25% mva, så de 6000 blir da fort til 8300. som fortsatt er langt under 12.000 som er det dobbelte av 6.000 (siden det er sagt at prisen var halparten av prisen i norge)

Det vil ofte lønne seg å handle i utlandet, dog må man huske toll og mva, og fraktkostnader. Samt dette medå FINNE KJOLEN da. Må jo gjerne ha prøvd den i Norge, og derfor har man falt for en bestemt kjole, somregel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...