Gå til innhold

Hudkontakt

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har funnet ut av som singel er d ikke sexen jeg savner mest men hudkontakten, kosen og nærheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er riktig det SexySadie, men hudkontakten, kosen og nærheten fører ofte til sex da :D

En kombinasjon av begge deler er vel det de fleste ønsker seg :roll:

Skrevet

helt enig- det er nærheten, det å sovne i armene til personen, kosingen- huff, savner kjærsten min sååååå! (men skal selvsagt ikke si nei til sex når vi møtes igjen!)

Skrevet

Ja jeg er også enig i det du sier sexysadie, men samtidig så savner jeg kysset.... et skikkelig kline kyss :oops:

Skrevet
Jeg har funnet ut av som singel er d ikke sexen jeg savner mest men hudkontakten' date=' kosen og nærheten.[/quote']

Hudkontakten er også den beste i et forhold. :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hudkontakt er det beste- å ligge i såkalt "skje-stilling" er kjempefint og bare prate eller sove. Kjenne en svak duft av Gucci og varm myk hud DET er kos det.

Milla

Gjest Khalid Hagen
Skrevet

Må nok innrømme at det første jeg i en eventuell singeltilværelse (måtte Gud eller noen andre forby!) hadde tenkt, var at jeg savnet sex'en.

MEN når jeg tenker meg om (skjer omtrent tre ganger i uken) er jeg selvsagt enig i at den mentale og fysiske nærheten er betydelig verre å miste.

*prøver å være en bra kjæreste, tror jeg...*

Skrevet

Siden dette temaet er om hudkontakt savn, kan jeg sikkert få lov til å fortelle om min aller sterkeste opplevelse med det motsatte kjønn.

Det året jeg fyllte 16år. Faktisk på bursdagen min var vi et gjeng mennesker som tiok en busstur til hamburg i Tyskland. Det var en innleid buss, som vi fjernet setene midt i bussen på. I dette åpne rommet la vi ut madrasser slik at folk kunne ligge der.

Midt på natten lå jeg og en jente der i hver vår sovepose og pratet. Vi pratet om astrologi og tegnenes betydning og påvirkning av folk.

Og mens vi lå der i mørket med en svak during av motoren og vi var begge helt helt stille, strekte vi forsiktig ut hver vår hand ut av de noe slitte soveposene våre. og i mørket lå vi bare der stille, to mennesker. Og den eneste kontakten vi hadde var, handflatene mot hverandres og en pekefinger som strøk hverandres hender.

Det tror jeg er den sterkeste opplevelsen jeg har had noen sinne. Er en herlig tanke. Og jeg blir alltid glad når jeg tenker tilbake på den episoden.

Så Khalid: Du har nok helt rett i at det første en savner er nærheten og intimiteten som er mellom to mennesker.

MvH Spying

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...