Gå til innhold

Når begynner man planlegging,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter altså etter et slags planlaggingsverktøy for bryllup...

Mener noen hadde en fin link til dette.. synes jeg har sett både en engelsk og en norsk versjon.. Noen som skjønner hva jeg mener? =)

Har betsemt oss for at dagen er omtrent 2 år fram i tid, men er helt grønn på når ting skal settes i gang... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite ps fra meg:

Med en gang dere har bestemt dere for dato, så ring kirken/vielsesstedet og book disse, samt book også serveringsted med en gang. Mange serveringsteder er fulle et år i forveien på de mest populære dagene om sommeren, og det samme gjelder for enkelte kirker.

Skal dere gifte dere om sommeren så trenger man ofte et år + for å få det som man vil, tar dere høst/vinter så kan dere slippe unna med et halvt år og mindre og fremdeles få de steder og tider dere vil.

Skrevet

Først og fremst må dere diskutere dette:

-hvor mye penger kan dere bruke på bryllupet? dette vil påvirke ting som valg av lokale og mat, hvor mange gjester, osv.

-hva slags type bryllup? kirke eller ikke? utlandet?

-generelt om bryllupet: stort eller lite? formelt eller uformelt? kanskje en av dere har en drøm om å gjøre noe spesielt (gifte seg utendørs f.eks.)?

Så fort som mulig:

-bestill kirke/sted for vielse, og lokale for fest. Populære steder blir fort booket, særlig på sommeren.

Ting man må tenke på ganske tidlig:

-valg av forlovere

-gjesteliste

-klær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...