Susie Skrevet 15. januar 2003 #1 Skrevet 15. januar 2003 Hvordan ordnes dette med sanger til brudeparet?? Vi skal vel helst ikke se alle sangene, så hvem skal da sette sangheftet sammen?? Hvordan skal jeg formidle til folk når sangene evt. må være inne? Jeg vet jo ikke hvem som vil skrive sanger :o
Tvilling76 Skrevet 16. januar 2003 #2 Skrevet 16. januar 2003 Vi kommer til å overlate dette til Toastmaster.
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2003 #3 Skrevet 16. januar 2003 Vi skrev i innbydelsen at de som hadde noe på hjertet skulle ta kontakt med toastmaster, og oppga telefonnummeret. omslaget laget vi selv og ga dette til toastmaster noen dager i forveien som ordnet alt med å legge inni og sånn.
monja Skrevet 16. januar 2003 #4 Skrevet 16. januar 2003 Vi skal ikke ha sanger vi ikke "kan"/skal se så jeg ordner festprogrammet selv. Om vi hadde hatt slike sanger ville jeg overlatt det til toastmaster jeg også :D
Augustbrud02 Skrevet 16. januar 2003 #5 Skrevet 16. januar 2003 Vi hadde noen sanger som ikke vi skulle se, men vi ordnet alt dette med sangheftet på egenhånd allikevel. Selvom man ordner heftet selv, trenger man jo ikke å kikke på sangene eller smuglese! Da jeg satte samme heftene la jeg alle sangene i ulike bunker med baksiden opp, slik at ikke teksten syntes. Så la jeg de i den rekkefølgen de skulle og satte på sløyfebåndet som skulle holde dem samme. Synes det var greit å kunne gjøre dette selv, og det var absolutt ikke noe problem dette med at vi ikke skulle se sangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå