Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Jo, men med min flaks så vil Kakao sikkert være ute av sykehuset og fått plass i barnehagen til knøttet lenge før Tiny i det hele tatt finner ut at det er en vei ut av magen til mamman sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde jo også en slik kveld/natt, men ifølge jordmora jeg går til er det supert med sånne vondter. Betyr at livmorhalsen (heter det det?) modnes og det er bra ift fødselen. Får gjort unna litt jobb på forhånd. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men med min flaks så vil Kakao sikkert være ute av sykehuset og fått plass i barnehagen til knøttet lenge før Tiny i det hele tatt finner ut at det er en vei ut av magen til mamman sin ;)
:ler: Stakkars, Mrs N. :klem:

Jeg har hatt framgang i dag! Ca 7 min mellom riene... :hoppe: Skulle ringe føden igjen når det blir vondere, foreløpig går det helt greit å prate.

Så hvis jeg ikke kommer att, så vet dere hvor jeg er hen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! Heldiggrisen ;)

Heier på deg jeg! :hoppe:

Når du er ferdig med de riene kan du gjerne sende de hitover altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men siden hun forsvant så antar jeg at hun dro til sykehuset og da håper jeg at alt gikk bra i alle fall. Detaljene får vi ta senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi!!! Så spennende!!!

Men nesten uutholdelig uten sladris for sånne nysgjerrige folk som oss :icon_lol:

Sender varme tanker til deg, Kakao!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at du koser deg med gullet ditt nå! :-D

Håper vi får høre mer snart ;)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort innom! Hun er helt nyyyyyyydelig!!! :hjerter_rundt:

Født like før midnatt mandag 21.mai. 3,5 kg. Fødselen gikk så utrolig bra! :-D En kjempeflink jordmor og samboer som hjalp oss! Og vi var veldig flinke, vi to, også!! :ler: Rask fødsel!

Litt ammeproblemer, men vi blir stadig bedre. :) Nå skal vi bare kose oss og amme og bli kjent. Jeg har vært supertrøtt!! Kommet meg litt nå, vært helt zombie.

Kommer tilbake på kg når vi får summet oss litt. Rekker ikke lese innleggene deres akkurat nå.

Stor :klem: til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :smilyblomst:

Så godt å høre at du hadde en fin fødsel. :klem:

Kos deg masse med jenta di. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...