Kakao Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #821 Del Skrevet 14. mai 2007 Heihei!!! Jeg har ikke født enda. Og hva i all verden er det jeg har bedrevet tiden med siden 8.mai..? :klø: Permisjonsdagene flyr jo avgårde, jo. Altså, i helga var vi på konfirmasjon, men før helga aner jeg ikke. I dag er planen og ta det helt med ro. Føler litt at det kan skje noe snart... greit å være uthvilt. Konfirmasjoner tar litt på for en høygravid dame. Nå må jeg på en runde og se om noen har født! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. mai 2007 #822 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei, koselig å ha deg tilbake. Sikkert lurt å spare på kreftene til fødsel ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. mai 2007 #823 Del Skrevet 14. mai 2007 Koselig å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #824 Del Skrevet 15. mai 2007 Mrs N, er du her ennå? Nå er det jammen din tur snart! Jeg er oppe en tur og spiser ei brødskive. Hærregud, føler meg veldig fødeklar. Hodet er veldig langt nedi bekkenet nå, sa jordmor! Og jeg kjenner liksom at det er noe som skjer....!? Ikke helt sikker. Har en magefølelse på at jeg føder i løpet av uka.. Mange kynnere og nedpress på en måte. Hjelp, så rart det skal bli å "miste" magen!!! Jeg er så kjempeglad i magen, jeg er nødt til å ta masse bilder i morgen. :rødme: Nei, god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #825 Del Skrevet 15. mai 2007 Jaja, var jo kjempelett å få sove igjen.. Stod opp, jeg. Lys våken, så jeg kan lik så godt prøve å gjøre noe fornuftig.. Skrive ønskebrev til føden, kanskje! Skal fatte meg veldig i korthet. Tror jeg skal bare ha det liggende bakerst i helsekortmappen min, i tilfelle jeg ønsker å ta det fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mai 2007 #826 Del Skrevet 15. mai 2007 Så spennende magefølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. mai 2007 #827 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) blir spennende å se om magefølelsen din stemmer Endret 15. mai 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 15. mai 2007 #828 Del Skrevet 15. mai 2007 Spennende. Håper magefølelsen stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. mai 2007 #829 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvis du sniker i køen du og så tror jeg at jeg setter meg ned og litt. Neida, selvfølgelig håper jeg at det snart blir din tur og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. mai 2007 #830 Del Skrevet 15. mai 2007 Her er det spennende dager ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #831 Del Skrevet 15. mai 2007 Spennende å gå og kjenne etter tegn nå. Kynnere og stikninger. Kjenner ikke noe til de berømte murringene, da. Men for å være litt realistisk i forhåpningene mine....har ikke Mrs N kjent slike tegn veldig lenge? (Vil tippe du svarer JA! ) Sikkert vanlig å kjenne slik på slutten. Uvirkelig at jeg snart skal få jenta vår på magen! Har veldig tro på jente nå. Skrev et kortfattet og greit ønskebrev til føden. Legger det i papirene mine, så har jeg det nå med hvis behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 15. mai 2007 #832 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har hatt stikninger og vonde kynnere i flere uker. Litt murringer også + at hodet har vært festet en måneds tid, men tenker at det sikkert tar et par uker til før det skjer noe hvertfall. Så slipper jeg og bli så utålmodig. Men så er ikke jeg helt klar på det praktiske planet ennå heller da, så sikkert derfor jeg ikke har begynt å vente så veldig. Skal krysse fingre for at jenta di er her snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #833 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, sikkert ikke dumt å tenke at det kanskje tar litt tid, også. På det praktiske planet så er vi temmelig klare. Ikke helt, men nesten. Mangler ørten flanellskluter, en skikkelig ammebh (en som passer nå, og da sikkert også ei stund etter at de største barselspuppene har roet seg), flere klær i smått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mai 2007 #834 Del Skrevet 16. mai 2007 Prøver meg på en minirunde mens Sondre fyker rundt på gulvet men det er heller venskelig for fyren prøver å spise opp pcedningen eller rive den ut av kontakten...Begge deler er forholdsvis farlig for en iten tass..! Men vil bare ønske deg masse masse lykke til med det som skal skje! Satser på at noen sladrer til meg på sms hvis jeg ikke får fulgt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. mai 2007 #835 Del Skrevet 16. mai 2007 Lover du å gi et lite pip fra deg når det virkelig har satt i gang, sånn før du drar på sjukehuset siden du ikke har noen sladris ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. mai 2007 #836 Del Skrevet 16. mai 2007 Har hatt en følelse av at ting er på gang i flere uker nå, men han lurer meg hver gang Men kanskje du ikke har en slik luring i magen? Det kan jo hende du får henne før termin? Håper uansett at du får tid til å si i fra til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #837 Del Skrevet 16. mai 2007 Skytte: Tusen takk! Synes ikke det er lenge siden Sondre ble født, og nå fyker han rundt på gulvet. Jeg kan se for meg at en blir i god form med en ivrig liten tass i huset. Pi@: Ja, skal prøve. Men jeg så sant jeg fortsatt er hjemme, så kommer jeg innom daglig framover, for jeg har null planer nå framover. Jordmors ordre. Må ta det med ro, sa hun. Mrs N: Spennende egentlig å ikke vite når babyene kommer ut, også. Jeg er litt sånn at jeg må vite alt på forhånd. Liker å ha litt kontroll på hva og når. Akkurat dette med fødsel er jo helt umulig å vite på forhånd, rart det ikke friker meg ut. Spent på når det starter, hvordan rier føles ut, om vannet plasker ut på gulvet på butikken, hvordan det blir å se sitt lille nurk for første gang. Jeg kommer sikkert ikke til å forstå at hun er vår med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. mai 2007 #838 Del Skrevet 16. mai 2007 Så morsomt å lese. Akkurat de samme tankene jeg har. Også er jeg spent på hvordan h*n ser ut. Fødselen er ikke så skremmende lengre. Mest spent på hvordan det er. Jeg prøver å se for meg enkelte personer jeg kjenner som har født, og tenker at "klarte hun det, så skal jammen meg jeg klare det også" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. mai 2007 #839 Del Skrevet 16. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #840 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jeg prøver å se for meg enkelte personer jeg kjenner som har født, og tenker at "klarte hun det, så skal jammen meg jeg klare det også" ← Ja, der sa du noe. Sambo ba meg om å lage ei liste over ting jeg syntes jeg ville gjøre i huset! Så skulle han ta det når han kom hjem. Oioioi, nå gjelder det å ikke ta av helt. Tror jeg skriver ned bare det aller viktigste, slik at han ikke blir skremt, for akkurat dette med å be om ei liste vil jeg veldig gjerne at han spør om senere også!! Endret 16. mai 2007 av Kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå