Mrs N Skrevet 24. april 2007 #721 Del Skrevet 24. april 2007 Øverst på siden står det "angi · [ Standard ] · Linje". Der bytter dere hvordan innleggene vises. Tror også det er noen innstillinger i profilen en plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 24. april 2007 Forfatter #722 Del Skrevet 24. april 2007 Ah.. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 25. april 2007 Forfatter #723 Del Skrevet 25. april 2007 Har vært hos jordmor i dag. Krabaten ligger nå i bevegelig hodeleie. Godt å vite at hodet er ned allerede nå. Blodtrykket var litt for høyt, så jeg må tilbake om ei uke på blodtrykkontroll. Urinen var ok, så mest sannsynlig så er alt i orden. Hatt kjempelang dag i dag! Føler for å veldig snart. Tror jammen jeg spiser kveldsmat og køyer, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. april 2007 #724 Del Skrevet 26. april 2007 Du må slappe av nå da (look who`s talking ) Man merker ikke høyt blodtrykk så lett, vet du... Hvor høyt var blodtrykket ditt, da???? Bare nysgjerrig Håper det roer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. april 2007 #725 Del Skrevet 26. april 2007 Så bra at krabaten har lagt seg riktig vei. Ha en fin torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 26. april 2007 Forfatter #726 Del Skrevet 26. april 2007 Blodtrykket var 144/86. Vet ikke hvor høyt det er jeg. I dag har jeg saumfart butikker for å finne konfirmasjonsantrekk igjen.. Vanskelig begynner det å bli. Ser jo ut som teltgensre alt jeg prøver. Fant en bluse som jeg kan bruke. Hmmm, må finne noen sko, også.. Kan ikke gå med hæler nå, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. april 2007 #727 Del Skrevet 26. april 2007 Vil absolutt ikke anbefale hæler. Jeg fikk fryktelig vondt i føttene etter bare 5 minutter med hæler Og 100/60 - 120/80 er vel det som er vanlig når det gjelder blodtrykk Gravide får oftere høyere blodtrykk hvis de stresser litt (mer enn andre altså), samt høyt blodtrykk er forbundet med svangerskapsforgiftning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. april 2007 #728 Del Skrevet 26. april 2007 Forresten... 160/95 regnes som høyt blodtrykk i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. april 2007 #729 Del Skrevet 26. april 2007 Da får du ta det med ro da Kakao!!! Godt å vite at den lille har snudd seg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 27. april 2007 Forfatter #730 Del Skrevet 27. april 2007 Takk for tall, Mrs. N! Da er det jo ikke så veldig høyt, nei. Bra det. Ja, godt å vite at hodet er ned nå. Ikke fått noen ribbeinsspark enda. Det kjennes sikkert veldig rart ut. Har mesteparten av sparkene på sidene av magen, avhengig av hvilken vei babyen har ryggen sin. Frampå kjenner jeg aldri noe, pga morkaka som er foran. Nå er det ikke mange dagene igjen.. I dag har jeg som mål å fullføre den ene oppgaven jeg må levere inn. Så får vi se om det går. Har mest lyst til å lese i babyboka, og har litt i bakhodet at babyen kan jo kommer før tiden, også! Men men. Ikke så mye som gjenstår på utstyrsfronten nå. Tror jeg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. april 2007 #731 Del Skrevet 27. april 2007 Hvordan blir det med morkaka hvis du måtte ta keisersnitt? Klarer de det selv om den ligger fremme? Her får jeg av og til noen små ben under ribbeina, men vanligvis er han faktisk ganske godt oppdratt og holder de unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. april 2007 #732 Del Skrevet 27. april 2007 Hvordan blir det med morkaka hvis du måtte ta keisersnitt? Klarer de det selv om den ligger fremme? ← Jeg har også morkaka framme på ene sida og det angående keisersnitt har jeg aldri tenkt på. Regner ikke med at det er noe problem siden det er mange som har morkaka foran. Ikke noen som har sakt til meg at det er det i allfall. Uansett har jeg ingen planer om keisersnitt (det høres så skummelt ut) Godt å høre at du tar det rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. april 2007 #733 Del Skrevet 27. april 2007 Selv om ikke blodtrykket ditt er skyhøyt så er det jo høyt nok og over tid er det vel ikke bra å ha så høyt men de er vel mer redd for at det skal bli høyere tenker jeg. Tenk at snart så skal vi ikke kjenne spark fra denne babyen på innsiden lenger!!! Det blir rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. april 2007 #734 Del Skrevet 27. april 2007 Pi@: Nei, jeg bare mente hvis det ble sånn at man måtte ta keisersnitt Min morkake ligger bak den så den er ikke i veien for noe smile: Ja, det har jeg tenkt på du! Man går gravid så lenge at man blir jo så vant til spark og vondter her og der. Det blir rart å ikke være gravid lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. april 2007 #735 Del Skrevet 27. april 2007 VIlle bare ønske deg ei fin og rolig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. april 2007 #736 Del Skrevet 29. april 2007 Heisann! Hvordan går det med deg??? Det er vel snart tid for tippeliste her også!!! UL-termin er 23. mi, når er mens-termin??? Jeg må nemlig føle meg litt fram her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. april 2007 #737 Del Skrevet 29. april 2007 Hei vennen, håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 30. april 2007 #738 Del Skrevet 30. april 2007 Forresten... 160/95 regnes som høyt blodtrykk i Norge ← Mitt var 150/95 Håper du tar det med ro, Kakao. Mitt raste ned til 114/90 etter 2 dager på sofaen. Det skumle med blodtrykket er at det ikke er så lett å merke at det stiger, så ikke noe stress nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. april 2007 Forfatter #739 Del Skrevet 30. april 2007 37+0 i dag! (klarer ikke hoppe lengre ) Oioi, i kveld må jeg få pakket ferdig sykehusbaggen. Den er nesten klar. Hihi, må jo begynne å ta den med i bilen snart nå. Har hatt ekstremt med kynnere i dag! Er det tegn på at noe nærmer seg? :klø: Og kjent mange flere bevegelser enn vanlig. Ofte en arm/fot/lår? som presser ut i høyresiden. Hvordan blir det med morkaka hvis du måtte ta keisersnitt? Klarer de det selv om den ligger fremme?←Har ikke hørt noe, så tror det skal gå helt fint. Jeg håper uansett at krabaten tar den vanlige veien ut. Tenk at snart så skal vi ikke kjenne spark fra denne babyen på innsiden lenger!!! Det blir rart!←Åå, jeg kommer til å savne det kjempemasse! :rødme: VIlle bare ønske deg ei fin og rolig helg! ←Hei Skytte! Så koselig at du kom innom! Det er vel snart tid for tippeliste her også!!! UL-termin er 23. mi, når er mens-termin??? Jeg må nemlig føle meg litt fram her! ←:-D UL-termin 23.mai, ja, mens-termin 22.mai. Ganske enstemmig. Har en følelse av at babyen kommer etter termin. Føler at babyen er så liten enda. Det skumle med blodtrykket er at det ikke er så lett å merke at det stiger, så ikke noe stress nå ←Ja, prøver å ta det så med ro som jeg kan. Ligger mye på sofaen, og vondtet i hofta gjør at jeg blir litt slowmotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. april 2007 #740 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har også masse kynnere.. Spesielt på ettermiddagen/kvelden. Håper det er tegn på noe (men tviler egentlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå