Frida Frosk Skrevet 22. desember 2006 #281 Del Skrevet 22. desember 2006 Rekker nok ikke innom KG mer før julaften, så derfor vil jeg ønske deg en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #282 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 23. desember 2006 #283 Del Skrevet 23. desember 2006 Ha en riktig god jul og godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. desember 2006 #284 Del Skrevet 24. desember 2006 GOD JUL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. desember 2006 #285 Del Skrevet 25. desember 2006 Godt at alt var bra på UL! Hva ble resultatet til slutt, fortalte dere kjønn/at dere vet til familien?? Ønsker deg en fortsatt god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. desember 2006 #286 Del Skrevet 25. desember 2006 Når er UL-terminen din nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #287 Del Skrevet 28. desember 2006 Til alle som har vært innom: Tusen takk for koselige hilsninger! Håper alle har en fortreffelig jul med masse juledigg og avslapping. Det bekkenvondtet har gitt seg nesten helt nå, så faren er over for denne gang. Kjenner det bare såvidt. Skytte: Tusen takk for det du skrev! Jeg setter kjempepris på deg, og all oppmuntringen du har vært for meg! Håper du har fått en fin julaften, hjelpes til svigermonster, altså. Pi@: Jo, ble satt litt tilbake, men når jeg tenker meg mer om, så ble jeg jo ikke satt så mye tilbake i forhold til hva jeg selv trodde. Det er jo litt gøy å "treffe" bedre enn legen. Føler jeg var helt i svime hos jordmor, jeg, hadde sånn problemer med den dårlige kaffe/røyk-ånden hennes, så jeg sulla faktisk ut der med feil termin, da det var flere datoer oppe. Fjellrypa: Jo, jeg har som vanlig utbrodert et stort problem av ingenting. Folk har ikke mast videre når vi sier at vi vet kjønnet, men vi ønsker å holde det for oss selv. Mine foreldre sa bestemt at de ikke ønsket å ødelegge spenningen med å vite. Det holder jeg med de i. Sambos foreldre ønsket å vite, veldig mye, men de sa de skulle holde det for seg selv, så da er det ok. (Ikke at jeg skjønner at jordmor klarte å se noe som helst på det dårlige UL-bildet.. Litt skuffende etter eksepsjonelt skarpe 3D-bilder tidlig i svangerskapet..) Når er UL-terminen din nå da?←23.mai Jeg sitter på lånt pc, så jeg rekker ikke innom dere før i morgen. Men fortsatt god jul til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. desember 2006 #288 Del Skrevet 28. desember 2006 Så bra at folk ikke maser! Håper du fortsatt koser deg i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. desember 2006 #289 Del Skrevet 28. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. desember 2006 #290 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja kanskje du kjenner liv på nyttårsaften! Jeg kjenner det når jeg sitter foroverbøyd og trykker på pcen som står på lille stuebordet.. Ja ellers får du prøve trikset med å drikke ett glass kald cola og legge deg på magen.. La ingenting være uprøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #291 Del Skrevet 29. desember 2006 iss: Det må også prøves! :-D Veldig spennende dette! Godt med juleferie, gitt. Den har gått litt fort, da, men det er da noen herlige dager igjen. Jeg har vært hos mine foreldre (neste jul feirer vi sammen! ) og spist, slappet av, lest mye og kost meg. Skikkelig slaraffenjul, akkurat det jeg ønsket meg. Kakaomannen kommer til nyttårsaften og skal feire den hjemme hos mine foreldre. Mamma skal lage kalkun (7 kg!) og hun lager verdens beste kalkun og waldorfsalat. Nammenamm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. desember 2006 #292 Del Skrevet 29. desember 2006 Kalkun og waldorf Det skal vi også ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. desember 2006 #293 Del Skrevet 30. desember 2006 Mm... hørtes godt ut. Vi skal bort til noen venner på middag, så vet at vi får kalkun men ikke om det er waldorfsalat til. *håper det Du får holde oss informert om hvordan det går med colatrikset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 31. desember 2006 #294 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nytt år! 2007 blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. desember 2006 #295 Del Skrevet 31. desember 2006 Ha et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. januar 2007 #296 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år... Blir jo et begivenhetsrikt år !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. januar 2007 #297 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. januar 2007 #298 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei på deg! Håper du har det fint i det nye året! Hørtes ut som du hadde hatt en perfet julefeiring i allefall! Slaraffenliv er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #299 Del Skrevet 7. januar 2007 Godt nyttår alle sammen!! :-D Evighet siden jeg har vært innom! Vi hadde en herlig nyttårsaften sammen, og etterpå stakk vi på en skikkelig impulstur til Sverige for å gå på ski og kjøre slalom. Ble mest ski, da jeg er litt nervøs på slalomen for tiden pga magen. Babyen er ca 25 cm nå!! Helt utrolig. Og jeg har kjent liv!!!!!!! Torsdagsmorgen lå jeg i senga og bare slumret, og da kjente jeg noe i magen som bare måtte være babyen. Colatrikset har ikke gitt noe utslag enda, men muligens fordi colaboblene kamuflerer babyboblene. Ikke kjent noe i dag, men så har vi sittet i bilen i hele dag, og, da. Hærregud, jeg må innom Fjellrypa. Har hun født?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. januar 2007 #300 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja det er merksnodig å kjenne liv! Vanskelig å skille boblene fra spark Morro at du har kjent noe også! Det blir brått mer virkelig da Og nurkene våre begynner virkelig å bli store også! Om ikke mange ukene har de faktisk sjanse til å overleve utenfor magen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå