Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Takk! :) (løpe inn å endre signaturen til 14+0)

Bildene ble for store, ser ut som andre har fått til å endre til 300x400 pixler, det har jeg ikke lært. Men jeg har tatt snarveien og sende de til meg selv, og så spør xp om jeg vil forminske bildene, så nå er de på 17 kb. Prøver på nytt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått til å legge ut bilder av magen i Galleriet til de som vil se! :)

Synes det er kjempeforskjell nå! Makan til morgenmage! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt oppe på siden så står det KG regler blogger medlemmer galleri og sånt.

Gå inn på galleri der, og inn på magebilder

*sjekker magebilde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh, marthepia, iss: :klem:

Herlig at det vises, synes jeg. Lurer på om noen i klassen min ser det snart. Bare to som vet det foreløpig.

Tror jeg skal gjøre et forsøk på å legge meg tidlig i kveld. Lese i mammaboka, det er så koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gravidmage :hoppe:. Superfin :). Du er forresten like tynn som jeg har sett for meg at du er, trodde bare du var superlang i tillegg. Superlang og supertynn :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Magen er her!!Tenk at den skal vokse med deg i mange uker til!Som plutselig begynner å gå fryktelig fort,og vips så sitter du der uten mage men med verdens fineste baby :legrine:

Savner magen min litt jeg nå......når den var sånn halvstor og ikke fullt så mye i veien liksom :ler:

SÅ flink du er med oppgaven da!Godt med alt som er unnagjort!

Ha ei herlig uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pi@: Takk. :) Nei, er ikke noen flaggstang, akkurat. :) Egentlig litt kort. Bare litt over 1,60. Sånn passe. Heier på at du også får kul på magen snart! :klem:

Skytte: :klem: Herlig med mage! :) Ønsker den bittelitt større, slik at det blir mer tydelig. Er veldig stolt av den. Oppgaveskrivinga går så det suser (til meg å være ;) ), så jeg er fornøyd der. Mye jobbings igjen på andre oppgaver, men det er noen uker igjen, så det går nok bra.

Cr@sh: :klem:

I morgen har jeg endelig tid til litt shopping. Skal se om jeg finner noen kule mammaklær sånn nå i starten. Må i alle fall ha flere lengre gensre. Går foreløpig ok å gå i vanlig dongeribukse på skolen, men skifter til joggebukse når jeg kommer hjem, for det er mest behagelig.

Kakaomannen er så elskverdig for tiden. Er skikkelig kosete og flink til å passe på at jeg og lille krabaten har det bra. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pi@: Takk.  :) Nei, er ikke noen flaggstang, akkurat.  :) Egentlig litt kort. Bare litt over 1,60. Sånn passe. Heier på at du også får kul på magen snart!  :klem:

Da tok jeg vist feil :ler:. Da er det greit du veier det du gjør ;). Så for meg at du var i allefall like høy som meg (170) og veide noen og 50 kg :redd:. Var faktisk litt bekymra for deg :sjenert:.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smilie: :klem:

Pi@: Neida, er nok 1,63. Spent på om jeg legger på meg snart, for nå er det jo langt uti uke 14.

I dag var jeg på shopping. :) Veldig koselig, men akk så sliten jeg ble i korsryggen av å gå så mye. :overrasket: Måtte bare sette meg ned. Men endte opp med tre veldig stilige lange bluser eller hva jeg skal kalle det, og to lange singletter for å ha under gensre. Magen ble veldig fin i blusene. Og så kjøpte jeg en supersøt nattdrakt på h&m i str 50. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, så nå har du begynt å handle inn babyklær ja!!! Jeg har ikke gjort det enda jeg da, jo forresten en body... I :hjerte: Daddy!

Har du ikke lagt på deg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin gravidmage, ja! :Nikke:

Goey med shopping! Man maa ha litt "ordentlige" mammaklaer etterhvert, like greit det enn aa kjoepe store, uformelige vanlige klaer, synes jeg.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...