Gå til innhold

Kakao skal bli mamma!

Kakao

Anbefalte innlegg

Pi@: Nei, kanskje lik så greit å ikke lese om det, i hvert fall hvis en ikke kan gjøre noe fra eller til, allikevel. Ser ut til at det er hormonelle årsaker til bekkenløsning (iflg linken til iss).

Fjellrypa: Tusen takk! :) Jeg slår meg til ro med at bekkenløsning kommer litt sånn sjebnebestemt, jeg. Får jeg det, så får jeg det. Ikke noe å tenke på på forhånd.

Nå har jeg vært ute og syklet og jogget/gått 1,5 time. Det gjorde skikkelig godt. Jeg og spiren på tur, liksom. :) Føler at den er med meg, selv om jeg ikke merker noe til graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegget er slettet av hensyn til reglene om kopirett.

- Nigo (mod.)

Vups, beklager. Jeg hadde limt inn de vitale datoene for hva som skjer nå i løpet av svangerskapet fra babyverden.no.

Endret av Kakao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gravid allerede?! Gratulerer!! :hoppe::blomst:

Det tok neimen ikke lange tiden! :ler:

Haaper du faar et kjempefint svangerskap! :kose: Blir spennende aa foelge deg og spiren fremover!

:klem:

ps. angaaende trening, saa blir mine ryggplager (som har kommet med ekstra styrke etter at jeg ble gravid) nesten borte naar jeg trener. Saa lenge du trener riktig og ikke overbelaster saa er trening bare bra for deg og for den lille! Viktig aa holde seg i form pg.a foedselene ogsaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holly Hobbie: Tusen takk! :) Nei, det gikk jammen fort du! På pp 0 kan en vel si.. ;) For vi skulle kanskje begynne prøvinga syklusen etter.. Hadde aldri trodd at det skulle skje så lett. Var forberedt på at det kunne ta flere måneder.

Så flott at ryggplagene blir mindre av at du trener! Jeg skal prøve å holde meg i fin form, så godt det lar seg gjøre. Jogga i går, men tok kanskje litt for mye hardt i i noen oppoverbakker, så jeg er helt støl i beina og rompa (!) i dag.. Dessuten så leste jeg i dag at en ikke bør presse seg opp mot maxpuls i svangerskapet...

Fjellrypa: Tusen takk for :hoppe:!! :kose:

Kjøpte meg bladet Gravid i dag! Hihi, følte meg som en liten luring da jeg kjøpte det.. :ler:

Så jeg måtte ta en test i dag, og, for å være helt sikker på at dette skjer meg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må virkelig si du er tøff som tørr å kjøpe "gravid" :klappe:. Jeg kommer nok til å holde meg unna det, som den feministen jeg er så holder jeg meg unna glossy dameblader og jeg innbilder meg at "gravid" går under den kategorien :sjenert:. Hvordan var bladet??

Jeg har også blitt fryktelig lett støl i det siste, og jeg som aldri blir støl i beina. Kanskje det har noe med graviditeten og gjøre ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest litt av bladet, enda. Koselig å lese om hva som skjer uke for uke...men det står jo her på nettet, også... Så foreløpig så har vel ikke bladet revolusjonert noe for meg. Må være et sabla lett blad å lage egentlig.. For det er jo ganske stort gjennomtrekk blant lesergruppen deres, så de kan jo bare lete i arkivskuffen innimellom og printe på nytt.. ;)

Ja, jeg og lurte på om det kan ha noe med graviditeten å gjøre.. Men har aldri hørt noe sånt før. I morgen skal jeg prøve meg på en uttøyningstime i klasse. Har blitt litt stivere bakpå lårene de siste åra. Får se om jeg kan bli litt mykere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÆÆÆÆÆÆÆ! JUUUHUUU! Her er det babyboom når jeg er borte!! Gratulerer sååååå mye med spire på plass i magen!! Håper du får et superdupert svangerskap!! Diger :klem: til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Så spennende i boka di nå om dagen, vetdu! Og av og til står det Burpen på siste innlegg, da tenker jeg oioi, nå har det skjedd noe!! :) For det står at burpen skulle sladre. Du får bare holde ut noen dager til. Snart har du en nydelig :babysmokk: i armene. :klem:

Missbumblebee: Tusen takk! :) Nå begynner det å gå litt opp for meg.. Har måttet tatt noen ekstratester, kan du tro, for å helt skjønne at det er sant. ;):klem:

Pi@: :klem:

I gårkveld hadde jeg litt ømme pupper! :sjarmor: Hehe, litt graviditetstegn er bare kjekt. Ørlite morgenkvalm i morges, men heldigvis bare bittelitt.

Får håpe jeg får et noenlunde likt svangerskap som mamma hadde med meg. :Nikke:

Fortalte det til bestevenninna mi i går. Det var veldig koselig! Hun ble kjempeglad. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si det så tidlig, men det ville blitt helt umulig for meg å ikke si det, så jeg spurte Kakaomannen først, og han sa det var helt greit.

Nå er jeg litt sliten, skal slappe av litt før jeg lager middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så gøy å lese om hvor mye du koser deg nå!! Er det ikke herlig å ha en sånn hemmelighet man bare kan fortelle litt og litt om akkurat når man vil?! Det er stas og nesten litt skummelt syntes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt står bra til med deg, blir nesten litt bekymra jeg når du ikke har vært innom dagboka di på så mange dager. Men så er jeg flink til å bekymre meg også da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innom en liten svipptur. Vært borte noen dager og nå er alt så travelt på skolen... :tristbla: Men det roer seg snart. (håper jeg)

Har fortalt det til svigerforeldrene mine, også. De ble så glade!! :enig: Veldig koselig!

Rekker ikke å stikke innom dagbøkene til folk, dessverre, men har fått med meg at Cr@sh er fraværende.... :) Håper hun er på fødestua nå, for nå har hun gått lenge over terminen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...