Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Jeg vil ut av forholdet jeg er i, fordi jeg ikke trives. Mye problemer, sjalusi, krangling, usikkehet. Han vil ikke gjøre det slutt, men jeg tror det er fordi han synst han har det fint. Han er en travel person, som gjerne ikke får tenkt så mye over ting som meg. MEN..., så kommer det til at jeg ikke klarer å gjøre det slutt... Jeg aner ikke hvorfor, tror mest det er pågrunn av at jeg senere ikke takler å se han med en annen dame..., eller flørte med andre. Jeg har tenkt mye på dette og jeg får vondt inni meg når jeg tenker på det. Så jeg tror rett og slett det er grunnen. Jeg vet at det er veldig dumt..., men jeg kan ikke noe for det. Hva skal jeg gjøre?... Er så vanskelig...
Gjest Fjellsippa Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Ja, det er vanskelig å bryte ut av et forhold, men hvem har sagt at livet skal være enkelt. Du sier at du ikke trives i forholdet på grunn av problemer med bl.a. sjalusi, og du har problemer med å bryte ut fordi du ikke vil klare å se han med en annen dame. Er det din sjalusi som skaper problemer? Er den i så fall begrunnet? Hvis det er du som er sjalu uten grunn bør du søke hjelp for det. Da kan du jobbe med saken og behøver ikke nødvendigvis bryte ut av forholdet. Hvis du derimot har grunn til å være sjalu bør du pakke kofferten med en gang. Det er ingen grunn til at du skal la han tråkke på deg. Hvis det er han som er sjalu får han ta tak i problemet. Ellers er det ingen mening i å bli i et forhold man ikke trives i. Da er det bedre å bryte først som sist. Du skal heller ikke bli i et forhold hvor du vantrives bare for at du ikke vil at han skal finne en annen. Det må være toppen på egoisme.
Gjest Moonshadow Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Om det at du ikke takler å se han sammen noen andre, er den største grunnen til at du ikke klarer å gå syns jeg du bør gå å heller kutte all kontakt så du kanskje slipper å se han noe særlig. Det er i alle fall helt feil grunnlag å være sammen noen på. Det er utrolig egoistisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå