bes Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Lurte på om det var noen som var på brudekjolesalg på plaza i dag 16. september? Jeg var innom en tur for jeg kjøpte drømmekjolen på Tjøme for noen uker siden og trengte tilbehør. Syntes det var litt dårlig på salget. Var det noen som fant kjole? Jeg fant til slutt slør på Eden Brud på Grüneløkka.
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Jeg var der og fant ingenting. Var på utkikk etter tilbehør.
Snippa Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Var der, fant kjole, men den var altfor dyr. Jeg fant jo selvsagt en 2007-modell, ja.....
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg var også der... fant både kjole, 2007 modell, slør, underskjørt, sko og tiara. Fikk en kjempegod pakkepris og var fornøyd. Trude
Snippa Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Var der, fant kjole, men den var altfor dyr. Jeg fant jo selvsagt en 2007-modell, ja..... ← svarte, svarte, svarte...Mailet med christiane i dag, og jamen var ikke kjolen jeg fant på salg likevel... Men jeg ble feilinformert av en av de ansatte der (hun var forresten verken hyggelig eller hjelpsom, i motsetning til de andre jeg snakket med der), så det ble ikke kjøp. Hun skulle sjekke om hun fortsatt hadde den, men med min flaks ble nok den solgt i går.....
Victori@ Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Jeg var også der, i 15 min. Rommet var lite, det var få kjoler, to bord med smykker og tiara. To bord med sko. Og en haug med slør på et bord. Jeg var ute etter slør da jeg allerede har kjøpt kjole. Så jeg gikk i haugen hvor det stod "alt i kurven 150 kr". Ingenting var priset så da regnet jeg med at alt var til 150 kr. Men det stemte ikke. Slør med stener kostet vanlig pris minus 10 %... Det synes jeg de kunne hatt plakat på, eller prislapper på slørene. Skjønner at folk kan legge de feil, men hadde det vært priset så hadde det ikke vært noe problem. Jeg endte opp med et smykkesett til 261 kr (290 - 10 %) som jeg er veldig fornøyd med. Men det ble et kort besøk! Er veldig glad jeg ikke skulle se på kjole der.......
Kykkelikokos Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Åh. Jeg gikk på samme felle som deg ang. slørene, men jeg hadde allerede kjøpt slør så jeg kikket ikke så nøye. Trodde alle kostet 150kr, jeg. Fant ikke noe tilbehør der jeg heller.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Synes også det var ganske kaotisk der. Vi dro dit ganske tidlig i redsel for at det ble utplukket. Fant sko (virket fantastisk gode å gå i, så veldig fornøyd med dem...), smykker (også ca 260 kroner), underskjørt og tiara. Slør og undertøy ga jeg opp. Virket ikke som det gikk an å prøve noe sted... Veldig glad jeg hadde kjole. Hadde aldri turt å prøve kjole for først gang der, synes ikke det var så mange fine der... Slør tror jeg også er best å se sammen med kjolen. Men fikk ihvertfall ordnet det meste
marsy Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 jeg ble ihvertfall skuffa. jeg kom dit 30 minutter etter at de åpnet og da var det fult av folk over alt. det jeg ble skuffa over var: - lite utvalg, det var kun 3 små stativer med brudekjoler - trangt og uoversiktelig - ingen omkledningsrom, så man måtte gjemme seg bak kjolestativene for å prøve. - rotete, det lå slør og sjal på gulvet fant bare en kjole, men den var litt for liten
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Jeg fant en kjempefin kjole til 5900,- som var helt ny jeg, og det var da ihvertfall 5 kjolestativer?! Helt nye satengsko fant jeg også, fra Rainbow som kostet 200,- Enig at det var kaotisk, men jeg må innrømme at jeg blir litt sjokkert over kunder også som bare slenger fra seg kjoler på gulvet og tråkker på de? Når jeg er i en vanlig butikk og prøver slenger jeg da aldri fra meg ting på gulvet? Eller? Sjokkert kunde.
Kath Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg fant en kjempefin kjole til 5900,- som var helt ny jeg, og det var da ihvertfall 5 kjolestativer?! Helt nye satengsko fant jeg også, fra Rainbow som kostet 200,- Sjokkert kunde. ← Det var da bare 3 stativer jeg fikk med meg, ?! ! så 1 fin kjole som jeg prøvde... og alle rundt meg siklet selfølgelig på denne (folk fulgte etter meg i håp om å få den hvis jeg ikke skulle kjøpe den, noe jeg ikke gjorde da den ikke var "den" kjolen, så når jeg hang den opp på stativet stod det to stk å kranglet om den!??? Galskap! Jeg får helt noja av så mange mennesker som alle skal prøve samtidig og på et så utrolig lite rom (Kjempe skuffa!!! ) Det var jo ganske mange der, og et så utrolig lite rom????! Men, etter å ha hengt kjolen på plass og løpt ut fra kaoset reiste søsteren min og jeg innom samtlige brudesalonger. Vi endte til slutt opp på Kristins i lillestrøm, hvor jeg fant KJOLEN min!!!! Skal prøve å finne den billigere på nettet, men ender nok opp på å kjøpe den der! skal bare ha den i en hvitere farge! Vedlegg fjernet, jmf reglene om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 18. september 2006 av vimse
Victori@ Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Jeg var også på Kristins og fant kjolen min! De er veldig hyggelige der! Hva heter kjolen din? Tror faktisk jeg prøvde den i forrige uke!
Kykkelikokos Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Det var da bare 3 stativer jeg fikk med meg, ?! ! så 1 fin kjole som jeg prøvde... og alle rundt meg siklet selfølgelig på denne (folk fulgte etter meg i håp om å få den hvis jeg ikke skulle kjøpe den, noe jeg ikke gjorde da den ikke var "den" kjolen, så når jeg hang den opp på stativet stod det to stk å kranglet om den!??? Galskap! Jeg får helt noja av så mange mennesker som alle skal prøve samtidig og på et så utrolig lite rom (Kjempe skuffa!!! ) Det var jo ganske mange der, og et så utrolig lite rom????! Men, etter å ha hengt kjolen på plass og løpt ut fra kaoset reiste søsteren min og jeg innom samtlige brudesalonger. Vi endte til slutt opp på Kristins i lillestrøm, hvor jeg fant KJOLEN min!!!! Skal prøve å finne den billigere på nettet, men ender nok opp på å kjøpe den der! skal bare ha den i en hvitere farge! ← Den kjolen tror jeg faktisk jeg så på bruktmarkedet i sted hvis du er interessert i å kjøpe den brukt.
flickan Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Var der jeg og, men gikk etter ca 10 min etter å ha stått og strippet bak stativene for å prøve en kjole. Var helt umulig å orientere seg der og fullstendig kaos. Ingen system på noen ting. Ble kjempskuffet og dro til Drammen istedet, der kjøpte jeg en nydelig san patrick kjole, slør, øredobber og tiara (jeg som ikke skulle ha hihi..) Så nå mangler jeg bare sko. I Drammen var det rolig og mange til å hjelpe meg, noe heeelt annet enn kaoset i Oslo..
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #15 Skrevet 18. september 2006 Jeg var der med en kollega som skal gifte seg. Vi var sjokkert over hvor dårlige greier dette var - nærmest pinlig at det var så voldsom annonsering på forhånd,men,men.... ! Hun bestemte seg ihvertfall for at hun heller går på det virkelig store brudekjolesalget som er i januar og jeg er invitert med!! Jippi!!! Vet det er i Oslo,men ikke noe mer akkurat nå. Pleier å være kjempebra,ihvertfall - ikke i nærheten av dette pinlige opplegget i helgen!! Ja,ja....
Kath Skrevet 18. september 2006 #16 Skrevet 18. september 2006 Jeg var også på Kristins og fant kjolen min! De er veldig hyggelige der! Hva heter kjolen din? Tror faktisk jeg prøvde den i forrige uke! ← Pronovias Impala heter den visst Jeg prøvde også en annen som jeg ikke husker navnet på, men det blir en av disse! De satt begge som et skudd !! (jeg ville i utgangspunktet ha en litt "letter" kjole, var så redd for at en tung ville føles for tung, men så feil kunne jeg ta Men, jeg vet ikke om jeg vil ha slikt underskjørt??? følte at jeg ikke kunne sitte i den?? Er det uvanlig å ikke ha det???
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Pronovias Impala heter den visst Jeg prøvde også en annen som jeg ikke husker navnet på, men det blir en av disse! De satt begge som et skudd !! (jeg ville i utgangspunktet ha en litt "letter" kjole, var så redd for at en tung ville føles for tung, men så feil kunne jeg ta Men, jeg vet ikke om jeg vil ha slikt underskjørt??? følte at jeg ikke kunne sitte i den?? Er det uvanlig å ikke ha det??? ← Denne kjolen har jeg også kjøpt på Lillestrøm. Den er nydelig, virkelig yndlingskjolen!!!
Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 Jeg kjøpe kjolen min der. Ble ganske forvirra av å være der og holdt på å gå hjem, men tenkte at jeg bare skulle prøve et par kjoler til. Og så fant jeg den jeg ville ha!! Selv om det ikke var verdens hyggeligste opplevelse, så er jeg glad jeg holdt ut litt til. Fikk kjolen for ca halv pris. Fornøyd med d!![/COLOR]
Transe Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 Angrer på at jeg reiste ditt. Bare kaos, og jeg fant ikke noen kjole jeg likte som kunne passet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå