Gjest Undrer Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Jeg har fått høre at det er blitt feriepenger på arbeidsledighetstrygden igjen, men jeg finner ikke dette skrevet noe sted på Aetat sine sider. Jeg lurer på om det er noen som har hørt om dette - og når det evt gjelder ifra??
Gjest niomi Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Du finner det på Aetat-sidene, under "Inntektssikring" -> "Dagpenger" Sakset: "Ferietillegg til dagpenger Fra 1. juli 2006 gjeninnføres ferietillegg til dagpenger. Tillegget utgjør 9,5 % av brutto dagpenger. Ferietillegg gis dersom man har mottatt dagpenger i mer enn åtte uker i løpet av kalenderåret. For 2006 starter opptjeningen av denne perioden fra og med 1. juli, og ferietillegget beregnes på grunnlag av dagpenger som utbetales fra dette tidspunkt. Første utbetaling av ferietillegg vil skje i 2007. Dette gjelder selv om dagpengeperioden avsluttes i 2006."
Gjest Undrer Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Takker og bukker, det var til særdeles stor hjelp her jeg sitter å planlegger min økonomi det neste året som student:)) Ønsker deg en god lørdagskveld:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå