jaffa Skrevet 22. mars 2002 #1 Skrevet 22. mars 2002 Hei! Er det noen som har vært i Toscana med Star Tour? De har leiligheter/hotell ved Riva del Sole, og beliggenheten virker rimelig gunstig dersom man har lyst til å leie bil og kjøre litt rundt i Toscana.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #2 Skrevet 10. april 2002 Jeg har ikke reist med Star Tour, men jeg var au-pair i Castilione della Pescaia hvor Riva del Sole ligger. Familien min hadde en ferieleilighet rett overfor Riva del Sole og jeg gikk som regel på den stranden som hørte til hotellet der Star Tour hadde. Det er veldig fint der nede, ganske dyrt (mange rike italienere som har sommerhus der), men det ligger skikkelig fint til i forhold til å skulle reise rundt. Det er heller ikke langt til togstasjonen. Kan anbefales. Har forresten vært i Terracina (lenger sør) med Star Tour, og det var en fin by, men det fantes jo ikke taxier i byen, og hotellet lå altfor langt fra sentrum. Til sammenligning ville jeg mye heller vært på Riva del Sole. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå