Gå til innhold

Hvor lenge varer akten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

Lurte på hvor lenge en vanlig akt varer? Synes det blir ganske kort med oss (Er 21 og sambo). Litt avhengig av om både jeg og han får orgasme, men lurer bare på om folk holder på lenge?? Hva gjør dere i tilfelle? Vi orker liksom ikke styre så lenge!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi holder på aldri mindre enn en time- halvannen.. Men det er med forspill.. Det er det vi bruker tid på.. Slikker, suger og koser, så har vi sex, så litt slikking , sex, suging osv osv.. Så er litt vanskelilg å si hvor lenge samleiet varer.. Men tipper rundt 20 min sammenlagt? Nei, har ikke piling jeg ass... :klø:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Mellom fem minutter og fire timer!!

varierer, med andre ord ;)

Skrevet

Ja, alt etter hvordan vi ser på hverandre :sjarmor:

Deilig med variasjon! Får meg til å sette pris på de gangene det virkelig varer lenge, og vet hva han kan gi, men også de mindre "øktene" ;)

Skrevet
Hei..

Lurte på hvor lenge en vanlig akt varer? Synes det blir ganske kort med oss (Er 21 og sambo). Litt avhengig av om både jeg og han får orgasme, men lurer bare på om folk holder på lenge?? Hva gjør dere i tilfelle? Vi orker liksom ikke styre så lenge!!

Hos oss varer den i flere år. Vi tar bare en pause nå og da for å få tid til jobb og slikt. :ler:

Skrevet

På 50-tallet var det visstnok vanligst med samleier som varte i et par minutter. Siden da har tida økt noe.

Til gjengjeld hadde folk på 50-tallet flere samleier.

Skrevet

Vi pleier å ta tiden med stoppeklokke, min mann og jeg. Akten tar 3 minutter og 32 sekunder. Fint at akten er forutsigbar :Nikke::Nikke::Nikke::flagg:

Skrevet

Samme her. Men sjelden under et kvarter. Som oftest rundt en time, vi liker lange forspill. :)

Skrevet
På 50-tallet var det visstnok vanligst med samleier som varte i et par minutter. Siden da har tida økt noe.

jeg visste jeg var født i feil tiår :sur:

Skrevet

herlighet så mange useriøse svar da. selv kan jeg si at det varierer, og at jeg egentlig aldri har tatt tiden. så jeg vet ærligtalt ikke.

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Veldig enig med Ninakanin, selv om vi i de mest hektiske øyeblikkene nok fullfører på under 5 minutter. I mange år har jeg lovet meg selv at jeg må huske å ta tiden på en kjappis, men det blir liksom aldri til at man husker på det når lysten akutt oppstår...

:ler:

Skrevet

Har lest at gj.snitt varer en samleie i 11 minuetter (for dere som ahr lest boka med samme navn av paolo choelo)

Men hos oss er vi egentlig ikke flinke med forspill, hehe.

Men det blir abre sånn, noen ganger går det fint, men sexen er jo deilig uansett..

Varer vel fra 5 min til 1 time.

Jeg for min del liker ikke lange samleier, for det er etter et par min det begynner å bli virkelig godt! og så varer det en 10 minutter.

Men liker å variere og prøve nye stillinger osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...