Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere mange par der den ene er såkalt pen/kjekk utover det vanlige, mens den andre er mindre pen/godt under gjennomsnittet? Det har slått meg at av de fleste par jeg kjenner ligger partene ganske likt på utseendeskalaen. Kjenner for eks. flere par med to overvektige. Og par der begge er veldig pene. Har aldri tenkt på dette før, men nylig ble en venninne som ikke er noen skjønnhet utseendemessig, sammen med en veldig kjekk type. En ung Antonio Banderas ;) Men jeg har hørt ganske mange kommentarer om det (bak parets rygg). Der særlig de penere jentene litt snurt lurer på hva han ser i henne. Er det så veldig rart at noen bryr seg om mer enn utseendet til en person? Føler man det som truende hvis man er pen selv? Jeg bare lurer, for ingen kommenterer at mine andre tjukke venninner har kjærester - i og med at de også har funnet seg mer eller mindre tjukke menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sånne jenter har et problem. De blir ofte overrasket og sure når en kjekk gutt (de selv vil ha oppmerksomhet fra) blir sammen med en jente de mener er mindre pen. Når en kjekk gutt gir en mindre pen jente mer oppmerksomhet enn dem, da blir de sjalu. Og da gjør de som mange jenter ofte gjør; baksnakker.

Det er slike jenter som tror utseende betyr alt.

Endret av d'Arc
Skrevet
Sånne jenter har et problem. De blir ofte overrasket og sure når en kjekk gutt (de selv vil ha oppmerksomhet fra) blir sammen med en jente de mener er mindre pen. Når en kjekk gutt gir en mindre pen jente mer oppmerksomhet enn dem, da blir de sjalu. Og da gjør de som mange jenter ofte gjør; baksnakker.

Du kan ha rett i det, noen av kommentarene er litt ondskapsfulle. Noen sa til og med at hun hadde funnet seg en gigolo, eller at han var homo. Skjønner ikke helt logikken i det siste, faller homofile menn for stygge kvinner? :forvirret:

Men har lagt merke til at alle kommentarene kommer fra jenter, ingen av gutta som har sagt noe som jeg har hørt.

Skrevet

For noen kvalme jenter som holder på sånn.

At dem i det hele tatt diskuterer det/sånt forstår jeg ikke. :forvirret:

Skrevet
For noen kvalme jenter som holder på sånn.

At dem i det hele tatt diskuterer det/sånt forstår jeg ikke.  :forvirret:

Enig.

Be dem holde kjeften sin. At det går an.

Skrevet
Enig.

Be dem holde kjeften sin. At det går an.

De syns vel de er morsomme. Men det går jo an å svare med samme mynt, og snakke om dem på samme måten. "Tenk at han xxx som er så snill og grei har blitt sammen hun sladrekjerringa der" :ironi:

Skrevet

Det er når disse jentene slenger med kjeften, man skal se litt naiv ut, og si: Jammen, kommer ikke skjønnheten innenfra, da?" Evt: "Jeg syns hun er penere enn mange jeg kjenner. For hun er naturlig, mens de andre (sic) ligner litt på Barbie, egentlig!" :ler:

Skrevet

Eller så er det kansje sånn at mindre pene folk sjelden greier å kapre veldig pene folk imens veldig pene folk lett kaprer folk som er like pene som de.

Skrevet

Jeg får alltid tilbake litt av troen på menneskeheten når jeg ser slike par, er selv alt for overfladisk, men har heldigvis litt sær smak (dvs at utseende betyr mye for hvem jeg faller for, men jeg faller skjelden for superkjekke, glatte typer). Må innrømme at jeg nok tenker "h*n må ha en fantastisk personlighet (den mindre pene)" hvis jeg ser et slikt par, og muligens at det er deilig at det finnes mennesker som ikke er like overfladiske som meg, men mener ikke jo noe vondt med det. Derimot blir jeg nok litt slem hvis jeg ser et par der, kanskje særlig når det er jenta (idiotisk), en er mindre pen og jeg i tillegg vet at personligheten er tilsvarende. Stusser nok litt da, men det er jo absolutt ikke min sak hvem som er sammen med hvem, bør egentlig bare tenke/si "Good for her!".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...