Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Kan noen anbefale meg en sort , stilig høyhæla støvlett som faktisk er mulig å få på leggen? jeg er normalt slank, men sliter altså så med å få igjen de støvlettene jeg prøver. De er så trange!! noen som har tips? Og hva syns dere om størrelsen? Er det jeg som er rar ellr?
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 de fleste skobutikker kan utvide skinnstøvler som er laget i naturlig materiale, bare spør betjeningen når du finner et par du liker
Gjest Fjellsippa Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 (endret) Kan noen anbefale meg en sort , stilig høyhæla støvlett som faktisk er mulig å få på leggen? jeg er normalt slank, men sliter altså så med å få igjen de støvlettene jeg prøver. De er så trange!! noen som har tips? Og hva syns dere om størrelsen? Er det jeg som er rar ellr? ← Har samme problemet. Vi har nok litt for mye fotballegger Jeg fant omsider støvletter i utlandet i fjor. Mitt råd er at du leter til du finner. For det finnes. Endret 16. september 2006 av Fjellsippa
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Noen støvletter går det an å få i forskjellige leggstørrelser
FrøkenHobart Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Sjekk denne butikken! De lager støvletter etter dine legger:)
Gjest Primula Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Jeg har samme problemet som deg, men i helga prøvde jeg to par vagabond- støvletter og begge var passe. ( altså jeg fikk dem igjen..) Så du kan jo prøve det merket.
Malama Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Kan dere ikke fortelle meg hvoir dere finner alle disse som er for trange? Sist jeg kjøpte lette jeg "byen rundt" til jeg fant noen som var "nesten litt trange", men selv disse trangeste jeg fant re altså direkte løse om leggen min! Greit nok at jeg ikke har spilt fotball og mangler "fotball-legger", men må jeg virkelig til å ødelegge bena mine for å få støvletter som sitter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå