Gå til innhold

støvlettene er så trange jo!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan noen anbefale meg en sort , stilig høyhæla støvlett som faktisk er mulig å få på leggen?

jeg er normalt slank, men sliter altså så med å få igjen de støvlettene jeg prøver. De er så trange!! noen som har tips? Og hva syns dere om størrelsen? Er det jeg som er rar ellr?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

de fleste skobutikker kan utvide skinnstøvler som er laget i naturlig materiale, bare spør betjeningen når du finner et par du liker :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet (endret)
Kan noen anbefale meg en sort , stilig høyhæla støvlett som faktisk er mulig å få på leggen?

jeg er normalt slank, men sliter altså så med å få igjen de støvlettene jeg prøver. De er så trange!! noen som har tips? Og hva syns dere om størrelsen? Er det jeg som er rar ellr?

Har samme problemet. Vi har nok litt for mye fotballegger :ler: Jeg fant omsider støvletter i utlandet i fjor. Mitt råd er at du leter til du finner. For det finnes.

Endret av Fjellsippa
Skrevet

Noen støvletter går det an å få i forskjellige leggstørrelser :)

Skrevet

Jeg har samme problemet som deg, men i helga prøvde jeg to par vagabond- støvletter og begge var passe. ( altså jeg fikk dem igjen..)

Så du kan jo prøve det merket.

Skrevet

Kan dere ikke fortelle meg hvoir dere finner alle disse som er for trange?

Sist jeg kjøpte lette jeg "byen rundt" til jeg fant noen som var "nesten litt trange", men selv disse trangeste jeg fant re altså direkte løse om leggen min!

Greit nok at jeg ikke har spilt fotball og mangler "fotball-legger", men må jeg virkelig til å ødelegge bena mine for å få støvletter som sitter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...