Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Sambo har klaget på at lørdagskos med mine og hans unger ikke er noe stas, selv om det er han som har ønsket pizza ++ på lørdagene. I dag tok jeg han på ordet, og sa at jeg regnet med at han helst ville slippe, og at jeg ikke hadde lagt planer for han og ungen hans... kan klare å hygge meg med min egen jeg! Da ble det stille! Er det sånn at noen har rett til å klage og klage, men allikevel forventer oppvartning? Er jeg slem som tar han på alvor i dag?
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Kanskje han ønsker at du og han skal finne på noe sammen uten unger en lørdag ?
Gjest Fjellsippa Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Sambo har klaget på at lørdagskos med mine og hans unger ikke er noe stas, selv om det er han som har ønsket pizza ++ på lørdagene. I dag tok jeg han på ordet, og sa at jeg regnet med at han helst ville slippe, og at jeg ikke hadde lagt planer for han og ungen hans... kan klare å hygge meg med min egen jeg! Da ble det stille! Er det sånn at noen har rett til å klage og klage, men allikevel forventer oppvartning? Er jeg slem som tar han på alvor i dag? ← Tror løsninga er i sikte. Neste lørdag blir det forhåpentligvis han som planlegger.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Problemet er jo når ungene er hjemme, når de er bort klarer vi oss helt fint, og han ikke de store behovene for å finne på noe. Stemningen ble en smule snodig i går kveld, men nå kan han jo få komme opp med et nytt forslag neste gang de er hjemme, det var et godt forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå