Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen kjedebutikker som selger grå tweedbukser som IKKE har lommer i siden? Jeg mener slike "hoftelommer". Jeg har brede hofter, og har prøvd masse bukser i det siste som egentlig sitter fint, men fasongen min får lommene til å bule ut slik at det ser ut som om jeg har et ekstra par ører der nede. For tiden ser det ut til at absolutt ALLE bukser i den stilen har slike lommer.

Greit nok med moter, men når det som er in ikke passer meg, er det klin umulig å finne noe annet! :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvilke bukser du mener, men går det ikke å sprette dem av eller sy dem igjen? :klø:

Skrevet
Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvilke bukser du mener, men går det ikke å sprette dem av eller sy dem igjen?  :klø:

Regner med at hun mener at bukselommene på endel (alle?) sånne bukser står ut når man er litt bred over hoftene. Altså, at lommene liksom åpner seg og ser rare ut. Og ja, jeg er enig i at det er fryktelig irriterende! :frustrert:

Skrevet

Jeg hadde et par bukser med problemlommer for noen år siden, men jeg sydde dem igjen, og det funka helt fint!

Skrevet

Jeg er smal, men jeg og ser bredere ut med hoftelomme-bukser.. :/ idioitisk at de lager dem sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...