Gjest jente21 Skrevet 15. januar 2003 #1 Del Skrevet 15. januar 2003 Er en jente på 21 år. Er kanskje litt dumt dette spørsmåle, men eg spør allikavel.. Liker godt sex, men når det går for ham, det synes jeg er rett og slett vemmeligt.. Da mener jeg at hvis jeg har sex med en gutt uten kondom. Og jeg får sæden inni meg.. Jeg synes rett og slett det er kvalmende.. Når du kjenner at det renner varmt kliss nedover låra etterpå, får eg frysningar.. ÆSJ.. Og tanken på å fått det i munnen er ennå verre.. Så eg foretrekke sex med kondom.. Nei, sæd er ekkelt.. :cry: Er det noen som synes det samme, eller er det bare jeg som er merkelige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. januar 2003 #2 Del Skrevet 15. januar 2003 Blir jo unødvendig mye gris ja.... Men kanskje han ikke trenger å komme inni deg hver gang? Han kan jo komme på et håndkle/klut, på magen for så å tørke eller lign? Til info: Han tar på deg eller? Da blir han også veldig seig og klissete på henna... Sex ER mye gris, og slik er det bare, så får en finne på ting som ikke gjør det ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. januar 2003 #3 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvis sæd er ekkelt; få typen din til å bruke kondom da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. januar 2003 #4 Del Skrevet 15. januar 2003 SexyS. : Men så er det noen gutter/menn da (med meg) som heller står over sex enn å måtte ha på kondom.... Merker null av det som skjer ser du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. januar 2003 #5 Del Skrevet 15. januar 2003 D er riktig nok ikke like gøyalt m sex m kondom, men hvis d er d som skal til for å få henne til å overse sæden så må d jo være brukanes i en overgangsperiode om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. januar 2003 #6 Del Skrevet 15. januar 2003 Hørtes ikke særlig delikat ut med varmt kliss nedover lårene dine da. Såeh...tips: Ha dorull/papir/håndduk tilgjengelig. Trenger jo ikke gjøre det MER grisete enn det er med å la det renne hvor det vil liksom. Hvis du ikke har fast partner så er det lurt å bruke kondom uansett, men hvis du har det, så er det (synes hvertfall jeg da) ikke noe særlig å bruke kondom. Men, hvis det er SÅ ekkelt og du synes det er skikkelig vemmelig, så er vel kondom eneste løsningen...eller så får du la være å ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. januar 2003 #7 Del Skrevet 15. januar 2003 En dame som ikke respekterer mannens orgasme kan umulig være ettertraktet på kjønnsmarkedet.... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 15. januar 2003 #8 Del Skrevet 15. januar 2003 :o Seriøst -dere sliter asså! Sæd er vel ikke ekkelt, vel!! Ærlig talt! Jeg digger sæd. Synes det er utrolig opphissende å se sæden sprute ut av ham når han kommer. Aller helst utover kroppen min, i ansiktet mitt eller munnen f.eks. Ok at man blir litt tørr i munnen etter at man har svelget, men det er da ikke ekkelt! Og, det er jo bare å hente noe å drikke, da! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. januar 2003 #9 Del Skrevet 15. januar 2003 Det er ikke alle som klarer å glede seg over andres vegne vettu Nelle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. januar 2003 #10 Del Skrevet 15. januar 2003 En dame som ikke respekterer mannens orgasme kan umulig være ettertraktet på kjønnsmarkedet.... W En Waco som ikke respekterer kvinner kan umulig være ettertraktet på kjønnsmarkedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. januar 2003 #11 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei Jente21 Du er ikke merkelig selvom du ikke mener det samme som andre. Alle har vi forskjellige meninger og oppfatninger av ting - og heldigvis for det. Men som noen andre skriver, ha et håndkle liggende så kan du bare tørke deg når det er over......... Og selvom du ikke liker det nå , så kan det hende du vil like det etterhvert. Kanskje du bare må bli vant til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjørnen22 Skrevet 16. januar 2003 #12 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg er litt enig med deg, jeg. Jeg får sånne mikroskopbilder av sædceller som svømmer rundt inne i munnen min i hodet , og det er ikke så sexy. Har kompiser som synes jeg er SLEM mot samboeren min fordi jeg nekter å svelge, eller la ham komme i munnen på meg. Jeg synes ikke jeg er SLEM, det er bedre å la være med det enn at jeg skal nekte å ha sex fordi jeg synes det er ekkelt. Ikke hverken lukter eller smaker det blomster heller. Og konsistensen er motbydelig. Men, det gjør meg ingenting at han spruter på eller i meg, bare han holder seg unna ansiktet mitt. :kgblunk: Og munnnen selvfølgelig. Tror han synes det er helt naturlig, han har iallefall ikke sagt annet. Og til gutta: Argumentet "jammem vi gutta svelger jo vi og, når vi slikker dere!" holder ikke. Det er ikke det samme i det hele tatt. Svelg deres egen sæd da, hvis det er så lite om å gjøre.. De som ikke har gjort det har ingenting si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #13 Del Skrevet 16. januar 2003 sex er et deilig griseri ! Jo mere sex, jo mere deilig jo mere deilig, jo mere griseri jo mere griseri, jo mere deilig jo mere deilig, jo mere sex. en deilig og sexy sirkel ! hilsen en sexy chris. nøff nøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 16. januar 2003 #14 Del Skrevet 16. januar 2003 Synes kanskje du skal "trene" litt mentalt. Først vil jeg si meg helt enig med alle som sier at du ikke skal gjøre noe som du synes er ekkelt. Bruk kondom til du bestemmer deg for noe annet! Men...hva med å forsøke å venne seg til tanken? Finne ut HVA som er så ekkelt med det? Prøv å tenke på det som det det faktisk er: Et fysisk bevis på at en du er glad i synes du er opphissende og tiltrekkende. DU har fått ham til å føle slik. Kroppen hans er laget for å reagere på deg på denne måten. Det er ikke "ekkelt og unødvendig griseri" i ellers ren og pen sex. Det er en del av det hele, et "kompliment", noe naturlig. Tror også det kommer an på hvilket forhold man har til mannen. En man ikke kjenner så godt blir vel fortere mindre tiltalende/ekkel enn en mann som man elsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. januar 2003 #15 Del Skrevet 17. januar 2003 Enig med deg jeg, sæd er ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 17. januar 2003 #16 Del Skrevet 17. januar 2003 En vanesak. (Med mindre man har bestemt seg på forhånd.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise A Skrevet 18. januar 2003 #17 Del Skrevet 18. januar 2003 Sperm er det beste jeg vet enten den kommer her eller der. Jeg liker den i munnen og i fitta. Føler det deilig at den renner ut. Skulle gjern hatt mer ut av han. Derfor fantaserer jeg om å knulle med flere på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå