Susie Skrevet 15. januar 2003 #1 Skrevet 15. januar 2003 Så sitter jeg her da.. med mine nye fine hvite sko på..(fikk beskjed om å gå de inn..) Nå er det 59 dager i gjen, og jeg holder på å bli gaal.. Selv om det er masse ting som gjenstår å gjøre, føler jeg tiden står stille.. Noen fler som har det sånn?? Tenker det, ja :D Hva gjør dere for å ikke bli gal??
'Lilly' Skrevet 15. januar 2003 #2 Skrevet 15. januar 2003 Jeg skal ikke gifte meg før 5 juli, men kan kjenne meg igjen i noe av det du sier. Personlig synes jeg ting går litt i bølger. I perioder går det kjempeseint, og jeg vil gjerne at tiden skal gå fortere, men plutselig kommer man inn i en hektisk periode hvor tiden bare flyr, og man vil bremse litt ned. Jeg begynner å få litt panikk nå ang. kjole. Det begynner å haste, skal jeg finne drømmekjolen min. Særlig hvis den må bestilles, sys inn etc.... Prøv å nyt tiden før bryllupet. Selve bryllupsdagen kommer nok til å gå i en fei, likevel, og da er det liksom plutselig over. Det som hjelper meg når det går litt seint er å være her inne på KG....
Karoline Skrevet 15. januar 2003 #3 Skrevet 15. januar 2003 Giftet meg før jul, og syns tiden var utrolig lang - inntil ca en måned før bryllupet, etter det gikk tiden kjempefort! Uansett, nyt tiden nå, om 59 dager er det hele over. Lykke til
Tosca Skrevet 16. januar 2003 #4 Skrevet 16. januar 2003 Nå er det litt under 4 mnd igjen til jeg gifter meg. Vi satte datoen for bryllupet tidlig i høst, men jeg synest tiden har gått kjempefort. Men forberedelsene er jo halve moroa, så jeg har det ikke travelt. Slapp av og kos deg, for det er jo slik som det allerede er blitt sagt her, at når dagen kommer, så er den plutselig over før du har fått sukk for deg. Det er akkurat som med julaften.......
monja Skrevet 16. januar 2003 #5 Skrevet 16. januar 2003 Da vi satte datoen var det 13 mnd igjen til den store dagen, men de siste månedene har gått kjempefort, og det er jammen ikke lenger enn litt over 7 mnd igjen nå - vi er halvgått.... Men som det ble sagt tidligere her - av og til flyr tiden og av og til går det bare sååååå sent. Når jeg jobber mye går dagene fortere enn når jeg har lite å gjøre, så jeg passer på å ha masse å gjøre hele tiden jeg
Salamandra Skrevet 16. januar 2003 #6 Skrevet 16. januar 2003 Hos meg er det helt omvendt.. syns tiden går altfor fort, men så har jeg ikke vært superoppslukt av bryllup og forberedelser hele tiden heller. Vi forlovet oss i mai, og skal gifte oss 26.april i år. Får litt panikk over alt som må ordnes jeg.. :o Snart bare 3 mnd til.. hjølp! Frk. Busybody
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #7 Skrevet 16. januar 2003 Hei ! Det er ikke rart tiden går seint hvis man er opptatt av bryllupet 24 timer i døgnet ?!? Vi forlovet oss i juni og skal gifte oss i 31.mai. Synes tiden har gått kjempe fort jeg, men så tenker jeg ikke på det hele tiden heller. Klart jeg gleder meg og ser frem til vielsen...men man kan ikke telle minutter og dager-da tror jeg det kommer til å bli et antiklimaks !?!?
Kakka Skrevet 16. januar 2003 #8 Skrevet 16. januar 2003 Hei Jeg gifter meg 8. mars Synes som deg at tiden nå går sakte. Det er nok sikkert for at det meste er i orden, så nå er det liksom bare å sitte å vente. Også har det vell litt å si at alle andre rundt oss nå har startet å prate og planlegge mye. Også både gruer og gleder jeg meg -altså magen full av sommerfugler! Det blir deilig når den store dagen er her. Kan nesten ikke vente med å se sønnen vår (15 mnd) i sjakett. Han skal ha lik som pappan sin, det blir nok to flotte karer! :D :D Lykke til med resten av forbredelsene. Hilsen Kakka.
Susie Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2003 Det er sant som dere sier... det er bare å vente. Tiden går sin gang.. Og jeg burde jo ikke klage, det er jo flere her som må vente mye lenger enn meg :o Dessuten må jeg ha den tiden jeg har, om jeg skal få blitt ferdig med alt. Må lage bordkort og forside på sanger Ønsker dere alle lykke til med deres forberedelser :D Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå