Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Ja nettopp.... Har truffet en fyr tilfeldig på et par fester og en gang hjemme hos en felles venn. Så etter fest nr 3 blir han med hjem til meg. Vi har ikke sex men er nokså close. Han reiser ikke hjem til seg selv før langt utpå ettermiddagen neste dag. Mandagen sendet han meldig om at det hadde vert kos å treffe meg igjen. SmS frem og tilbake noen dager før vi avtaler å gå tur en formiddag (vi har begge hund). Jeg sier at siden jeg har ungene hjemme den neste uken hadde det vert fint om han ville komme en tur. Han foreslår selv å komme neste kveld men det bli avlyst pga han måtte hjelpe en venn som var i krise. Han ringer sent på kvelden og snakker lenge (fint gjort for å kompansere for at han ikke kom). Vi avtaler en annen kveld og da kommer han til tross for at han er veldig sliten. Der stopper det liksom... Vi prater på telefonen, sender sms osv. Han foreslår ting og jeg er med men det blir alltid avlyst... Jeg bestemte med derfor for å slutte å ta kontakt (veldig praktisk siden mob hans var stengt). En uke senere sitter jeg på cafe alene. plutselig står han foran meg og prater, han sier han skal ringe enten samme kveld el neste dag. Neste dag spør jeg om han har noen planer for kvelden og om han har lyst på besøk... han har ingen planer men må rydde huset først. Skulle sende en sms når han var ferdig og jeg kunne komme. Hører ikke en dritt!!!! Kjører forbi i ni tiden på kvelden og huset er helt mørklagt. Hvorfor gjør han avtaler da????
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Han er en dust, kutt kontakten med han.
Gjest d'Arc Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Si til han at du ikke gidder han kontakt med han mer, om han ikke klarer å skjerpe seg på dette området. Kanskje han er glemsom, eller kanskje han er en dust.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Slett nummeret og glem hele fyren!
Snasen Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 La han gå, la han gå. Sånt vil man vel ikke ha noe med å gjøre? Vinglehode. Bare drit i han egentlig. Hadde jeg gjort.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Kanskje han er glemsom, eller kanskje han er en dust. ← Mistenker mer at han er en dust enn at han er glemsom. For jeg er veldig glemsom! Men avtaler med ei jente jeg er interessert i, glemmer jeg aldri. Snarere tvert om - avtalen dominerer tankene mine hele tiden. Uff, bare minner meg om en episode med kjæresten min. Litt offtopic, menmen.. Hun skulle møte meg foran skolebygningen min, og skulle sende meg en melding når hun var der, sånn at jeg kunne komme ut å låse opp for henne. Vel, det gikk en 30-45 minutter over tiden hun skulle møte meg, og så ser jeg at mobilen min var uten dekning!! Jeg gikk mot utgangsdøra for å få dekning, og der ser jeg hun sitter på trappa. Hun hadde atpåtil kommet tre kvarter for tidlig, så hun hadde sittet på trappa der i halvannen time uten å få tak i meg! Og det første hun gjorde når jeg kom, var å bryte ut i krampegråt! Føler meg fremdeles som en drittsekk når jeg tenker på det. *kvalm*
Gjest TS Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 TS her. Joda, han ringte en gang og unskyldte seg fordi han hadde "fått så lite tid til meg i det siste" men etter at han brøt avtale ende engang singte jeg på kvelden og så ifra at jeg ikke visste helt hva jeg ville og hvilke følelser jeg hadde for han, men at dersom han skulle fortsette å bryte avtaler på denne måten "finner jeg fort nok ut av det"... Vi bor i en liten by og han går en del sammen med noen av mine nære venner så å bryte kontakten i form av at jeg ikke skal snakke med han når vi treffes på fester ol blir liksom litt dumt... Har ikke lyst til å si til bestekompisen min at "hvis mr. C kommer, så kommer ikke jeg..."
Champagnepiken Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Vi bor i en liten by og han går en del sammen med noen av mine nære venner så å bryte kontakten i form av at jeg ikke skal snakke med han når vi treffes på fester ol blir liksom litt dumt... Har ikke lyst til å si til bestekompisen min at "hvis mr. C kommer, så kommer ikke jeg..." ← Har vært i en tilsvarende situasjon med en som er kamerat av noen av mine venner. Du kan jo kutte å ha kontakt "på den måten", og så bare late som ingenting og være vennlig, men ikke mer enn vennlig, når dere møtes sosialt?
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Har vært i en tilsvarende situasjon med en som er kamerat av noen av mine venner. Du kan jo kutte å ha kontakt "på den måten", og så bare late som ingenting og være vennlig, men ikke mer enn vennlig, når dere møtes sosialt? ← Støtter denne.
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Du kan jo kutte å ha kontakt "på den måten", og så bare late som ingenting og være vennlig, men ikke mer enn vennlig, når dere møtes sosialt? Skal vel gå for denne. Men huff,... hadde tenkt å ta min eks på denne måten og han går i samme gjengen... kan bli trivelige sammenkomster hvis begge dukker opp på samme sted som meg :grine2: og så jeg da, ..som er kjent for å å lage masse liv og få alle til å . Takk for svar forresten
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Hm, han høres ikke uvennlig ut - bare uinteressert fordi sjansen til mer kos +++ ikke åpenbarte seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå