Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Jeg kjøpte en tiara i dag, og prøvde mange forskjellige. Jeg fant en jeg likte godt, og betalte for den. Men da jeg kom hjem hadde tiaraen "plutselig" fått en spenne på seg til å feste i hår. (akkurat maken som man fester slør å håret.) Hva er grunnen til at den er festet der? Den sitter jo ikke noe fint på hodet i det hele tatt, men det gjorde tiaraen i butikken uten den spennen. Hvorfor er det spennen nå og ikke i butikken? Litt mange spm her, men jeg ble litt paff...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Jeg kjøpte en tiara i dag, og prøvde mange forskjellige. Jeg fant en jeg likte godt, og betalte for den. Men da jeg kom hjem hadde tiaraen "plutselig" fått en spenne på seg til å feste i hår. (akkurat maken som man fester slør å håret.) Hva er grunnen til at den er festet der? Den sitter jo ikke noe fint på hodet i det hele tatt, men det gjorde tiaraen i butikken uten den spennen. Hvorfor er det hårspenne på tiaraen nå og ikke i butikken? Litt mange spm her, men jeg ble litt paff... ← Selvfølgelig slør i håret. Edit: rettet opp litt skrivefeil.
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Så du ikke på den før du kjøpte den?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jo, selvfølgelig gjorde jeg det, men hun byttet tydeligvis tiara da hun gikk på bakrommet for å hente en eske. Den jeg tok med til kassa var da tydeligvis kun en utstillingsmodell, og den hadde ingen spenne på seg. Spennen sitter ikke på kantene, men midt på tiaraen.
Krista83 Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Sitter spennen fast? KAn jo være det er mulig å ta den av? Ellers så bør du jo gå tilbake å snakke med dem i butikken, kanskje du kan få den du prøvde i butikken?..
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Ja, den sitter fast, men det er mulig at den kan tas av. Jeg har ikke turt å bøye på den i tilfelle den skulle bli ødelagt. Jeg går nok tilbake til uken og spørr ja. Tror det er best at de viser meg hvordan denne skal sitte på hodet mitt. Nå sitter den i alle fall ikke bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå