Gå til innhold

Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha meg ny mobil og aner ikke hvilken. Det viktigste er at den er grei å bruke, ser bra ut + at den gjerne har kamera og kalender. Andre funksjoner trenger jeg ikke. Gjerne flipp- eller skyvetelefon.

Har Chess abonnement som jeg har planer om å beholde, så den må enten være en av de få telefonene Chess sponser, eller så må den være uten abonnement.

Er det noen som har noen tips til en grei mobil? Tenker +/- 2000 kr.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Nokia 7370 (L'amour kolleksjonen) og synes den er utrolig fin. :hjerte:

Litt kjedelig med den skyve-greia, men det gjør den veldig spesiell også.

Ellers så er det 7360, den er også utrolig fin.

Det viktigste for meg er utseendet. Hadde en Samsung (clamshell), men den var det så utrolig dårlig batterikapasitet på, så jeg skal ikke ha Samsung igjen.

Nokiaen har bra batterikapasitet, kamera, radio, kalender. Og man kan ringe og sende sms! ;) Helt perfekt med andre ord.

Skrevet
Jeg har Nokia 7370 (L'amour kolleksjonen) og synes den er utrolig fin. :hjerte:

Litt kjedelig med den skyve-greia, men det gjør den veldig spesiell også.

:hjerte:

Ja, den synes jeg er kjempefin. Bare lurer på om jeg klarer å venne meg til den skyve-greien. Tror jeg må dra å kikke på den en gang til. :)

Skrevet

Det eneste er at når du har "slått den opp", så går den bare ned en vei, den andre veien er låst, hvis du skjønner. Men jeg synes ikke det er noe problem.

Stor og fin skjerm. Pene farger.

Jeg synes denne er bedre enn clamskjell. For med denne skyve tingen trenger maqn bare bruke tommelen, dytte så vidt, så spretter den opp. :)

Skrevet

Har selv den nye SE P990i og er veldig fornøyd, anbefales varmt!

Skrevet

K750i(Sony Ericsson) er ganske billig nå. Ellers har Samsung mange lekre flipp og skyvetelefoner, men de har ofte ikke så veldig bra batteritid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...