Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #21 Skrevet 17. september 2006 Har du prøvd warm radiance eller bare radiance? ← Hvis det var meg du spurte, kan jeg svare "nei" til begge to. Jeg er på en liten GloMinerals-tripp om dagen, får se hvor lenge det varer.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #22 Skrevet 17. september 2006 Jeg kan hverken bruke Warmth eller Warm Radiance men er veldig glad i Bare Radiance. Bruker den både som solpudder og rouge.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #23 Skrevet 17. september 2006 jeg har warn radiance,nydelig farge.rustrød.
Gjest Lanyah Skrevet 19. september 2006 #24 Skrevet 19. september 2006 Beklager å avspore om jeg gjør det, men hvor mye koster dette i hudpleie klinikker? Om jeg skulle ha foundtation, concealer og sånn rouge\blush + koster....? Jeg tror jeg vil kjøpe første gang her i Norge, slik at jeg får skikkelig veiledning, så etterpå kan jeg bestille fra nett.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #25 Skrevet 19. september 2006 hos colorfulsprinkles.com får du kjøpt billige prøver av foundation.blush.shadow og div.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå