miss Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Vi kjøpte en ekstra bil,og jeg betalte kravet på omregistrering over nettbank det kunne gjøres når det var Kid nummer. Jeg trodde da mitt nye vognkort ville komme i posten??? Isteden kom det brev fra trafikk stasjonen om 2.gangs varsel for omregistrering... Hva gjør jeg nå?? Fremmøte?på trsafikk stasjonen med kvittering? Evnt. sende de forutsatte dokumentene står det??? Hjelp meg ???Den som vet noe...TAKK
lillesky Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Rings trafikkstasjonen og spør. Kanskje du bare trenger å ta en telefon.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Noe lignende skjedde med en jeg kjenner nettopp. Det viste seg at selv om det var betalt med kid visste de ikke hvem som hadde betalt, så du må nok bare vise dem kvitteringen eller kontoutskrift så får du vognkortet også.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Er det en mulighet for at bilen ikke er registrert på samme person som forsikringen er tegnet på? Eller at dere kanskje ikke har tegnet forsikring enda? Det hender ofte at bilen registreres på den ene, mens forsikringen står på den andre ektefellen. Dette fanges ikke opp av systemet. Du vil heller ikke få nytt vognkort før gyldig forsikring er tegnet. Dette er en av årsakene til at mange ikke får oblatene når de skal....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå