Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, så lurer jeg på om noen kloke hoder kan hjelpe meg til å finne riktige produkter til min hud.

Jeg har brukt dermalogica i ett års tid, og er veldig fornøyd med disse, men har så lyst å prøve noe nytt da, vettu! :)

Jeg er student og har ikke råd per dags dato å gå til hudpleier, så jeg trenger veiledning fra dere..... :sjenert:

Litt om min hud:

Fet underhud med tendenser til tørr overhud ( har blitt bedre ved bruk av SSC fra dermalogica...)

Plaget med kviser på hake og litt rundt nese. Har også en del små kvisearr som jeg godt kan klare meg uten....

Ellers trenger jeg anbefalinger fra nettsteder hvor jeg kan bestille disse mirakelproduktene! :ler:

Ser at det er ulike MD Formulation merker, men jeg husker ikke navnet i farten. Kan det være riktig at noen er kun til bruk hos hudpleier? Mener jeg så tre forkjellige serier/typer i dette merke sist jeg sjekket.

Sitter klar med visakortet! :sjarmor:

Håper på raske svar, da jeg snart er tom for hudpleieprodukter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta en hudanalyse hos hudpleier (ofte er selve analysen gratis) så kan hun veilede deg angående hvilke produkter som passer akkurat din hud.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

ja, det er nok det beste....men jeg har så lyst å bestille i dag! noen med anbefalinger?

Skrevet

Facial cleanser og facial cream kan jo brukes av alle. Men facial cream bruker du under vanlig dagkrem. Over anbefaler jeg deg å bruke dagkremer i gode merker siden de trenger dypere ned i huden pga facial cream som inneholder AHA-syrer. Så f eks Decleor, Matis, Babor osv... Men husk også at huden må "vennes på" produktene. til å begynne med, anbefaler jeg deg å bruke facial cream bare en gang om dagen (kveld) og etter en ukes tid gå til morgen og kveld.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar!

Ett litt dumt spørsmål kanskje, men er facial cream det samme som facial lotion? Og så ser jeg du anbefaler andre dagkremer enn md formulation til å ha over. Vil det si at md formulation ikke har dagkrem, eller er det så at det ikke er anbefalt?

Så i en tidligere tråd at noen anbefalte å handle diss produktene på skinstore.com.Men der finner jeg bare "md skincare". Dette er vel ikke det samme? Synes produktene ser annerledes ut enn de jeg har sett tidligere....

Skrevet
Takk for svar!

Ett litt dumt spørsmål kanskje, men er facial cream det samme som facial lotion? Og så ser jeg du anbefaler andre dagkremer enn md formulation til å ha over. Vil det si at md formulation ikke har dagkrem, eller er det så at det ikke er anbefalt?

Så i en tidligere tråd at noen anbefalte å handle diss produktene på skinstore.com.Men der finner jeg bare "md skincare". Dette er vel ikke det samme? Synes produktene ser annerledes ut enn de jeg har sett tidligere....

Jeg vet det, søk på MD Formulation, så kommer de "riktige" produktene opp. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...