Gå til innhold

Tips som gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette gjelder alle fester hvor alt må klaffe.

Du skal smile HELE DAGEN OG KVELDEN.

Det er godt å smøre litte-bitte granne VASELIN på tennene, helt fra starten av, da glir smilet mykere å du risikerer ingen stive smil, leppestift på tenna eller kramper. Flaut når smilet avtar, man er nervøs og tørr i munnen, så henger overleppen fast i tennene...Leppestiften fester seg og, huff og huff...

BRUDESKO, prøv å unngå disse vonde dyre, kjøp noen veldig gode.

Og ha de på hver dag når du er inne hjemme, vasker opp eller ser på tv, slik at de blir gått inn litt, gjerne en uke før.

Kjøp kun i skinn, om det så bare er skinn inni er det ok, man hovner jo opp. Tar man av seg skoene under bordet under middagen er sjansene store for at det blir vanskelig å få de på igjen om de ikke er utgodt.(det tar 6-8 ganger å gåtil en sko.

Putt dr. Scholl sine dempende gele-såler i, det kommer du til å kjenne utover dagen. Skobutikken din har de nok. kr 65.

http://www.scholl-footcare.com/uk/whats_new/party_feet.asp

Om du har noen vonde sko, ta med ett par xtra. Enkelt og greit.

Endret av M.P
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BRUDESKO, prøv å unngå disse vonde dyre, kjøp noen veldig gode.

Og ha de på hver dag når du er inne hjemme, vasker opp eller ser på tv, slik at de blir gått inn litt, gjerne en uke før.

Kjøp kun i skinn, om det så bare er skinn inni er det ok, man hovner jo opp. Tar man av seg skoene under bordet under middagen er sjansene store for at det blir vanskelig å få de på igjen om de ikke er utgodt.(det tar 6-8 ganger å gåtil en sko.

Alternativt, kjøp skoene en halv til en str. for store, og legg i halvsåler foran. (F.eks. gelputer) Da kan man ta ut putene når føttene hovner opp, og fortsatt ha gode sko.

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Skrevet

mmmm :blomst:

Og vær klar for natten som venter! Ikke drikk mye champis!

• Liker 1
Skrevet
Og vær klar for natten som venter! Ikke drikk mye champis!

Hørte om en brudgomm som kasta opp på bryllupsnatta. Da er det kult å ha kostet på bryllupssuite.... :sprettoy:

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Halv str er bra m såle i.

Kjipt å være full,eller spy da huff!

• Liker 1
Skrevet
<span style='color:blueviolet'>Dette gjelder alle fester hvor alt må klaffe.</span>

Du skal smile HELE DAGEN OG KVELDEN.

Det er godt å smøre litte-bitte granne VASELIN på tennene, helt fra starten av, da glir smilet mykere å du risikerer ingen stive smil, leppestift på tenna eller kramper. Flaut når smilet avtar, man er nervøs og tørr i munnen, så henger overleppen fast i tennene...Leppestiften fester seg og, huff og huff...

:fnise:

Dette har jeg aldri hørt før! Gjett om det skal testes!

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke naturlig å smile så mye, og bli tatt bilde av hvert sekund, ingen vil ha en sur brud. Og at man ikke orker å trekke på silebåndet fordi man er utslitt...

• Liker 1
Gjest snazaroo
Skrevet

Vaselin tipset var jammen meg bra.

Jeg har heldigvis kjøpt sko som er litt for store, med sånne geleinnlegg som jeg kan fjerne. Noe har jeg iallefall gjort riktig da....

Takk for tips!

• 3 måneder senere...
Skrevet

man skal ikke gå i mange selskaper før man forstår at man trenger god forbredelse. Vaselintipset...det funker hver gang, ikke ta på formye, skjekk en gang i blant i speil som forlover oppbevarer...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...