Gjest Gjest_hedda_* Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 lurer fælt på om jeg skal prøve å få tak i vaskehjelp til helgevasken...føler mg både lat og snobbete bare ved tanken, men.... jobber 50% stilling som lærer og har derfor littt fritid. mannen min jobber ute og er borte i 2-3uker i gangen+ kurs og møtevirksomhet når han er hjemme på fri. har tre barn fra 3-11 år. er så lei av å vaske og rydde. igår gikk det med 4 timer etter jobb med å få huset i presentabel stand til helga noen gode råd, eller litt trøst å få?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 lurer fælt på om jeg skal prøve å få tak i vaskehjelp til helgevasken...føler mg både lat og snobbete bare ved tanken, men.... jobber 50% stilling som lærer og har derfor littt fritid. mannen min jobber ute og er borte i 2-3uker i gangen+ kurs og møtevirksomhet når han er hjemme på fri. har tre barn fra 3-11 år. er så lei av å vaske og rydde. igår gikk det med 4 timer etter jobb med å få huset i presentabel stand til helga noen gode råd, eller litt trøst å få? ← Dette var en tulle -innlegg, tror jeg...
Siam Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hvorfor i all verden skulle det være et tulleinnlegg? Jeg ser ikke noe galt i å skaffe seg vaskehjelp. Vi har vaskehjelp som kommer annenhver uke og vasker hele huset, og det til tross for at jeg er hjemme med et lite barn. Det er verdt hver krone å få vasket huset, og jeg ofrer gladelig noe annet for å få dte gjort. Det koster dessuten 300,- to ganger i måneden, og det tar vi oss råd til. Bedre skilsmisseforebygger finnes ikke. Så skaff deg vaskehjelp du, og bruk tiden din til noe du heller vil.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Hos oss er det bare min kjære og meg. Jeg jobber masse overtid, han skift og vi har begge en aktiv fritid, derfor har vi valgt å få hjelp til husvasken en gang i uken. Vil ikke bruke den lille tiden vi har sammen på å vaske. Så TS du er ikke lat og snobbetet (i allefall langt mindre enn oss). Vi fikk tak i våre vaskehjelp gjennom en kollega.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå