Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...igjen får`n si :) Begynner å bli tankefull om dagen . det er nå gått 37 dager siden forrige mens (begynnende dag) altså ni dager på overtid... tar tester hver dag nå, men alle er negative.... kan det ta så lang tid før det slår ut hcg nivå i kroppen, eller er det ingen sjans for at jeg er gravid....

Skrevet

Det KAN ta lång tid för HCG att stiga så det ger utslag för en del kvinnor. Du kan vara gravid - vänta några dagar till och testa igen. Kom ihåg att även ett svagt streck är ett positivt test.

Det kan också vara möjligt att din kropp hoppat över eller förskjutigt ägglossning och mensen. Det är inte helt ovanligt vid stress eller om du väger väldigt lite. Tjejer med anorexia förlorar till exempel ofta mensen under flera månader. Har du det extremt stressigt eller tränar extremt mycket och hårt kan kroppen också påverkas.

Skrevet
Det KAN ta lång tid för HCG att stiga så det ger utslag för en del kvinnor. Du kan vara gravid - vänta några dagar till och testa igen. Kom ihåg att även ett svagt streck är ett positivt test.

Det kan också vara möjligt att din kropp hoppat över eller förskjutigt ägglossning och mensen. Det är inte helt ovanligt vid stress eller om du väger väldigt lite. Tjejer med anorexia förlorar till exempel ofta mensen under flera månader. Har du det extremt stressigt eller tränar extremt mycket och hårt kan kroppen också påverkas.

Er nok desverre verken lett av vekt eller stresset av meg...trening er det også dårlig med :)

Skrevet

Tja, jeg hadde IKM rundt 7. august, eller deromkring - og fikk ikke fullt "utslag" på gravitesten før den 11. august. Ok, endel dager i forskjell mht deg (4 hos meg), men det kan være at du bare er "laga" sånn ;)

Men du - ta deg no heller en tur til legen din (få sånn ø.hjelpstime) ha med deg morgenurin og få den sjekka der. Hvis den fortsatt er negativ - få legen til å ta en "rund baut" sjekk av deg. Snodig at du skal være SÅ forsinket synes jeg...

Skrevet

legen kan vel se det tidligere på en blodprøve.

Har ei venninne som ikke fikk positiv før 2 uker etter ikm

Skrevet

Hei igjen. jeg venter og venter fortsatt.... hakke sett snurt`n av den :) har liksom satt meg et mål, at hvis jeg ikke har fått den igjen innen uken er omme, skal jeg dra til legen på mandag. (da er jeg 18 dager på overtid... ) altså 46 dager siden første dag i siste mens... tenker jo KONSTANT på det, og da blir det vel ikke akkurat noe bedre...........

Skrevet

Det kan visst skje at det blir noe problemer med corpeus luteum, som gjør at mensen ikke kommer selv om man ikke er gravid.

Håper legen finner ut av det, lykke til!

Skrevet

Vet du at du i det hele tatt har hatt EL?

Jeg har en normal sykluslengde på rundt 28 dager, men nå og da så går den opp i rundt 38 uten at det er noe mer merkelig enn en sen EL (temper, så jeg har god oversikt ;))

Skrevet
:) Gravid!!!!!!!!!!!! vi venter et barn i Mai!! Det endte godt tilslutt!!!
  • 3 uker senere...
Skrevet

hei hei. får vel oppdatere. mye har skjedd siden sist. Og desverre gikk det ikke så bra like etterpå. Men vi gjør ikke så mye for at det ikke skal skje igjen!

;)

Skrevet
hei hei. får vel oppdatere. mye har skjedd siden sist. Og desverre gikk det ikke så bra like etterpå. Men vi gjør ikke så mye for at det ikke skal skje igjen!

;)

Mistet du??

Har lest det du skrev ca 10 ganger nå, men er fortsatt usikker.

Hvis du mistet: Det var leit å høre, men dere får ha lykke til videre med prøvingen.

Skrevet
Mistet du??

Har lest det du skrev ca 10 ganger nå, men er fortsatt usikker.

Hvis du mistet: Det var leit å høre, men dere får ha lykke til videre med prøvingen.

ja.. mistet dagen etter at jeg skrev inne her :sur: men det jeg mente tilslutt, er at vi prøver på nytt... og lar ingen ting stå i venien for at det skal skje / altså at jeg blir gravid igjen.

Ble veldig stresset da jeg fant det ut, for det var slettes ikke planlagt. Men når jeg da ble gravid... og så mistet, frister det til mersmak. he he-

Skrevet

:troest:

Virker som du tar det bra. Skjønnte hva du mente nå. Du hadde ikke planlagt graviditeten, men etter å ha kjent litt på det, så fant du ut at du ville dette likevel og dermed skal du ikke hindre et lite heldig uhell å skje igjen :ler:

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...