Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Har noen bilder som jeg ønsker å forminske til størrelsen som passer til pass, førerkort etc. Hvilket program bruker jeg og hvor stor er størrelsen? Er litt blond når det gjelder bildebehandling.
Gjest Lea Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Hvilke programmer har du installert da? Så vidt jeg vet går det fint å bruke redigreingsprogrammet som følger med XP til slik forminsking. De fleste bildebehandlingsprogrammer kan fikse sånt. Du kan også gjøre det i f.eks Word om det kniper.
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Takk for svar. Har ingen typiske bildebehandlingsprogrammer installert. Har programvaren som fulgte med digitalkameraet mitt, men kan ikke se at jeg kan gjøre slike ting. Vurderer å installere et gratisprogram... Det jeg er på jakt etter nå er å kunne forminske fysisk størrelse. Altså i cm.
Gjest Madeline Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Du kan bruke Pixresizer. Det er et lite og enkelt program som du laster gratis ned her.
Dru Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Hvis du bare skal endre størrelse, så er PixResizer et godt alternativ. Der kan du endre ett og ett, og du kan endre mange samtidig.
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Takk skal dere ha :-D Da tester jeg ut PixResizer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå