Gå til innhold

mail-lyder etc

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

har nettopp tatt i bruk thunderbird mail. Tidligere hadde jeg endel "you got mail" funksjoner på outlook- både lyder og figurer som kom sprettende opp på skjermen da jeg fikk nye mail.

Noen som vet om dette finnes til thunderbird og hvor jeg evt kan finne dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Får bare den plig-plong lyden (standard) jeg.

I den funskjonen jeg hadde på outlook var det flere valgmuligheter. Ett eskempel: inn på skjermen kom det en butler med konvolutt på sølvfat, og så sa han "you got mail sir" (eneste kipe var at jeg ikke er noen sir da men), ett annent eksempel var ei bikje som bjeffa... Figuren ble stående i hjørnet til innboksen ble åpnet (som konvolutten nederst til høyre gjør nå)

Noen som har en formening om hva jeg vil frem til og hvor jeg evt kan finne noe sånn?

PS: Kaffomann: Får jeg ikke sove i natt skylder jeg på deg- blir kaffetørst hver gang jeg ser avataren din jeg...

Endret av prestekrage
Gjest Kaffomann
Skrevet

Akkurat det med å få buttlere, snakkende binders, hunder eller hva det måtte være, vet jeg ikke så mye. Derimot finnes det jo en del kule mail notification-lyder på nettet. Blant annet her:

http://simplythebest.net/sounds/WAV/events...email_wavs.html

Noen som har en formening om hva jeg vil frem til og hvor jeg evt kan finne noe sånn?

PS: Kaffomann: Får jeg ikke sove i natt skylder jeg på deg- blir kaffetørst hver gang jeg ser avataren din jeg...

Med hensikt. Jeg vil ha så mange natteravner her som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...