Gå til innhold

Toner fra Dr Hausckha

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gun_*
Skrevet

Jeg har brukt rensekremen og fuktighetskrem fra Dr H lenge, og liker de veldig godt.

Men ansiktsvannet... Den gjorde meg tørr og stram i huden. Til slutt studerte jeg innholdsdeklarasjonen og den er stappfull av alkohol jo :sur: Jeg har den for normal hud. Har alle ansiktsvann fra dr H alkohol i seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ansiktsvannet har alkohol i seg, ja, men det roer og gir fuktighet, og faktisk fikk det mine eksemutbrudd til å roe seg betraktelig. Jeg har tørr hud. Men det skal ikke brukes på bomullsdott, bare sprayes lett på huden etter rens, og du trenger kanskje en tilvenningsfase før det fungerer bra for deg.

Dr. H. har to ansiktsvann; et for normal/tørr/sensitiv hud, og et for fetere hudtyper.

Skrevet

Hørtes deilig ut med spray. Kanskje det kan brukes til "pc-spray" også? Sånn til å spraye på når man har sittet for lenge foran dataen og føler seg innskrumpet i ansiktet.

Ble fristet til å prøve...

Skrevet
Hørtes deilig ut med spray. Kanskje det kan brukes til "pc-spray" også? Sånn til å spraye på når man har sittet for lenge foran dataen og føler seg innskrumpet i ansiktet.

Jeg vet ikke hva som anbefales, men jeg hadde i hvertfall prøvd. Jeg digger den; den er laget av naturlige ingredienser (alkoholen som er i den, tørker ikke ut, tvert imot, ifølge mine erfaringer), er relativt billig, og huden føles veldig fresh og gjennomfuktet etterpå. Det er min favoritt-toner, og jeg bruker den selv om jeg ikke bruker resten av serien for tida.

Skrevet

Jepp. Jeg bruker den til det også.

Gjest Gjest_gun_*
Skrevet

Så rart...alle andre har motsatt erfaring? Jeg har ikke engang tørr hud, og har vært streng med Dr H prosedyren i over en månede nå.

Hm...den fungerer vel ikke for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...