Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker second hand-klær, så lenge de er billige. ;) Var på Underground i dag, og endte raskt opp med tolv plagg som til sammen kostet tusen blank. Det er sjelden jeg har falt for så mange plagg på én og samme handletur der, og jeg måtte faktisk gå uten å ha sett gjennom alt, siden jeg er rimelig blakk. Men så mye fiiint jeg fikk! :hjerter:

Noen andre Underground-fans her? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sist jeg var der florerte det av lusekofter..hehe, men det er lenge siden, fikk lyst til å sjekke det ut nå!

Skrevet
sist jeg var der florerte det av lusekofter..hehe, men det er lenge siden, fikk lyst til å sjekke det ut nå!

Hihi, ja, det er nok en del av det nå også. Men innimellom glitrer det virkelig. :)

Skrevet

det er viktig å være tålmodig for å finne de virkelige skattene! har du vært på tonica vintage??

Skrevet

Nei, dessverre... Jeg har notorisk skrekk for dyre butikker, jeg nekter å se hva jeg går glipp av!

Men ja, helt enig i det med tålmodigeten. Jeg er ikke så innmari eksklusiv på det jeg faller for, men jeg er likevel ganske kresen og vet veldig godt hva jeg liker. Jeg kjøper en del som er fint og greit, også er jeg i himmelen et par dager når jeg gjør de virkelige funnene! :-D

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvor ligger denne "underground"? Kan du få skikkelig ok klær der altså? Blir dette noe lignende fretex, eller er klærne nye, bare at de er sec-hand?

Bor ikke i olso, regner med det er der butikken er, men skal der snart....elsker sec-hand butikker :-)

Skrevet

underground, er det den butikken som ikke ligger langt unna stortorget? den med 50, 60, og 70 talls klær?

Skrevet
Hvor ligger denne "underground"? Kan du få skikkelig ok klær der altså? Blir dette noe lignende fretex, eller er klærne nye, bare at de er sec-hand?

Bor ikke i olso, regner med det er der butikken er, men skal der snart....elsker sec-hand butikker :-)

Det er er UFF-butikk, så de har av ymse slag. Det er mange av klærne som er slitt og har feil, men jeg synes ikke det gjør så mye, siden jeg er litt shabby av meg! Det er nok ikke akkurat butikken for deg som er ute etter helt strøkne klær, selv om de har en god porsjon av det også, hvis du gidder å lete. :)

Den ligger like nedenfor Stortorvet, like rundt hjørnet for Morris og Din Sko. Tror kanskje den er i Storgata.

underground, er det den butikken som ikke ligger langt unna stortorget? den med 50, 60, og 70 talls klær?

Jepps. ;)

Skrevet
Det er er UFF-butikk, så de har av ymse slag. Det er mange av klærne som er slitt og har feil, men jeg synes ikke det gjør så mye, siden jeg er litt shabby av meg! Det er nok ikke akkurat butikken for deg som er ute etter helt strøkne klær, selv om de har en god porsjon av det også, hvis du gidder å lete. :)

Den ligger like nedenfor Stortorvet, like rundt hjørnet for Morris og Din Sko. Tror kanskje den er i Storgata.

Jepps. ;)

da har jeg vært der! mye skatter å finne der!

Skrevet
Har du noe bilde av det du kjøpte?

Jeg er litt paranoid, så jeg tør ikke å legge ut... :sjenert:

Men sånn forresten: De hadde massevis av fine skjerf og tørklær der nå, jeg kjøpte meg tre som var både strøkne og classy! Det som er dumt er jo at de ettertrakta tingene blir plukka ut med én gang, så ideelt sett burde man nesten vært innom daglig.

Skrevet

har du vært innom fretex i markveien? der har de også mye fint!

Skrevet
har du vært innom fretex i markveien? der har de også mye fint!

Nei, jeg har ikke vært innom der heller! :overrasket: Men jeg har lenge hatt store planer om en bruktbutikkdag hvor jeg tråler innom alt som er (så lenge det ikke er for dyrt og eksklusivt)! Ved neste studielånutbetaling, kanskje! :-D

Er det håndplukket og fint der? Hvordan er prisnivået?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...