Gjest The-Boy Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Kjøpte meg en epilator på Elkjøp i dag - Philips 6408, en ganske billig variant til 498 kroner. Problemet er at når jeg forsøker å epilere brystet gjør det EKSTREMT vondt når jeg beveger den oppover. Men når jeg tar den bort så er smerten ganske kortvarig. Problemet er at jeg nesten ikke får tatt noe som helst hår om gangen... Hva skal jeg gjøre? Hvordan få det til å bli mindre vondt? Har forsøkt å kjøle ned med isbiter i etterkant... Takker for tips!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Nå har jeg aldri prøvd å epilere brystet, men første gangen jeg epilerte leggene gjorde det DRITvondt! Imidlertid ble det bedre etterhvert, og nå gjør det meg ingenting i det hele tatt lenger. Du får bare bite tennene sammen og håpe på bedre tider
Gjest Tanita Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Hørtes vondt ut! På brystet er huden så tynn, derfor er det nok ekstra vondt der. Eneste råd jeg kan gi deg, er å ta et par paracet, ta så en varm dusj som myker opp huden og åpner porene og så epilerer du. Lykke til. (Jeg vile foretrukket voksing på det området - blir raskere ferdig - epilering er too much pain). Lykke til.
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Må bare le når jeg leser innlegget fra TS. JA, det gjør vondt. Det gjør mindre vondt for hver gang. Leggene for meg er greit. Gjør ikke vondt i det hele tatt lenger. Første gang jeg tok bikinilinja og venusberget så kunne jeg ha hylt. Det hjalp at jeg var forbanne den første gangen. I dag gjør det ikke så vondt. Keep in trying
LilleLy Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Jeg er imponert.. og inspirert til å forsøke å epilere leggene igjen Har aldri fikset det der
Nita Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 Jeg epilerer nok bare leggene jeg også men syntes også det var dritondt de første 20 gangene, og jeg løste det med å drikke meg full før jeg epilerte Trenger ikke det nå lenger "sukk"
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 Det er også mer vondt om hårene er lange. Tror det blir bedre om du barberer og får hårene ned til 3-4 mm før du epilerer. Og det er alltid vondt i begynnelsen. Jeg trodde jeg skulle dø da jeg gjorde det under armene de første gangene, men nå er det ikke vondt i det hele tatt.
Krista83 Skrevet 17. september 2006 #9 Skrevet 17. september 2006 Når du kjøper epilatorer så følger det ofte med en slik avkjølingshanske, personlig så har jeg aldri brukt den, men den kan jo kjøle ned området etter epilering, og kanskje det kan dempe smerten. Men overtid så forsvinner smerten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå