mowgli Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hva slags smykker skal dere ha på bryllupsdagen? Legg gjerne inn bilder eller link
MarianneHR Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Jeg hadde et perlekjede(lånt av søster), perleøredobber(lånt av mamma) og perlearbånd (mitt eget).
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Jeg kjøpte mine smykker på Lindex.
minemor Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Ja der sliter jeg litt.... Er så mange røde perler øverst på kjolen, så jeg vet ikke helt om det går med smykke. Har lyst på noen knæsje øredobber, men buketten skal ligge over armen i netting, så jeg vet ikke om det går med armbånd heller.... puh. Ikke lett dette her....
Saeria Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Er det den kjolen du har i avataren du skal ha minemor? I såfall så tror jeg at jeg hadde klart meg med et par øredobber som passet til kjolen. Kjolen i seg selv ser jo så flott dekorert ut at et smykke ville blitt litt mye kanskje.
minemor Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Ja sant..... det er kjolen, bare min har røde detaljer- ikke sorte. Blir nok ikke smykke, men noe må jeg vel ha i ørene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå