Gå til innhold

Trenger seriøst hjelp og råd

Fishbone

Anbefalte innlegg

Jeg får prøve her,håper det er noen seriøse folk her for det har det ikke vært andre steder jeg har prøvd å spurt om råd og hjelp,så takk til alle dere som gidder lese og svare på dette her;)

Tingen er det at jeg har likt en fyr i snart 2 år nå,ikke bare litt men noe helt enormt,og enda blir det bare værre for hver gang jeg ser ham,vi bor langt fra hverandre,så ikke ofte jeg ser ham heller,og kjenner ham ikke så godt så pleier lissom ikke prate så mye med ham.Men vi er i samme miljø så kjenner godt til hverandre på den måten.

Og jeg blir bare så utrolig sjalu når jeg ser ham med sine jentevenner som går å klemmer på ham osv...

For lenge siden har jeg sendt mld til ham,men aldri fått svar,ikke sikkert han vet det var fra meg da siden han ikke har nr. mitt.

Men jeg slutta med det for forstår jo at jeg abselutt ikke må virke masete på noen måter.

Å i sommer gjorde jo noe jeg aldri hadde trodd jeg hadde tørd,jeg ga ham en gave og han ble veldig glad for det...

Så om han har noe misstanke vet jeg ikke,men han er alltid så innmari koselig å prate med,alltid like hyggelig og blid...

Dette er en fyr jeg sikkert ikke har sjangs på,han er da alt for perfekt for meg,men jeg så lyst å fortelle ham hvor godt jeg liker ham,tror det hadde gjort det lettere for meg for det er jammen ikke lett å leve med til tider,jeg tror aldri jeg kommer til å komme over ham....Alle sier jeg må glemme ham osv,ja jeg vet det er det beste,men jeg klarer det bare abselutt ikke,og hvertfall ikke uten å ha prøvd noe som helst.

Vi er begge mellom 20-30 og jeg er veldig sjenert så dette er ikke en enkel sak,men noe må jeg gjøre....

Så hvordan kan jeg fortelle ham dette på en fin og grei måte?

Har jo heller ikke peiling på hvordan han vil reagere,så det gjør det også litt skummelt,men han er da en så grei fyr,er snill,blid og koselig med alle;)

Nå så jeg og snakka litt med ham senest igår,så det var helt sinnsykt fælt å reise fra ham og kan bli veldig lenge til jeg ser ham igjen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns egentlig bare du skulle si det til han jeg. Når dere er alene, og at det lar seg gjøre i rett stund på en måte....

Jeg ville i allefall sagt noe, og også sagt hva du føler, mener etc! Det er det letteste, og du slipper å gruble så mye mer, og kanskje han også sier hva han mener og føler! Da får du jo ganske klart svar fra han også.-.. også kan du jo se hvordan han reagrer på det du sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...

Ja,jeg bør si noe til ham,tror alt blir mye lettere da,men samtidig er jeg redd for at jeg kommer til å drite meg skikkelig ut om jeg sier det.

Men han er jo 27år så da burde han vel hvertfall ta det på en skikkelig måte uansett om han ikke føler noe for meg.

Nei,huff blir ikke lett dette,for det må si det på rett sted til rett tid....

Men det beste er vel å bare hoppe i det,hvertfall ingenting som skjer om ikke jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier folk at du skal glemme ham?

Tror ikke jeg ville bust ut med at jeg var dødsforelsket sånn helt uten videre. Hva med å ringe ham(ikke send mld) og spørre om ham vil bli med å ta en kaffe eller noe annet som passer dere? Siden dere er i felles miljø har dere vel noen felles interesser som du kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt sant det Fibi,men noe må jeg gjøre for å vise litt innteresse hvertfall,be ham ut på noe,ikke så lett siden han bor på andre kanten av landet,men hadde jo gått an å prøvd på det en gang vi er på samme plass,vi har samme innteresse og driver med det samme..

Men han er lissom en kjent fyr i forhold til meg innen det vi driver med,så alltid veldig opptatt og travel...

Jeg får tenke ut hva jeg kunne sagt,som du sier så er det jo ikke så bra å storme ut med det at jeg er stormforelska.

Hvorfor alle sier jeg må glemme han,hmm,vet ikke,de har vel ikke den store troa på at jeg kan få ham,noen liker ham ikke og mange sier han er homo,men det er noe jeg vet ganske sikkert at han ikke er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...