Gjest Gjest1 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Kjøpte to løse skygger fra Gosh i går med glitter i. Kjempefine, men jeg får jo ikke til å legge faenskapet! Ser ut som en sjuk hore her jeg sitter Noen som har gode tips å komme med?
Snasen Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Er den i løs eller fast form? Hva slags sminkekoster bruker du da? Bruker du shimmer til? Det burde man hvis man vil ha sotede øyne. Shimmer i kremskygge.
Gjest Gjest1 Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Er den i løs eller fast form? Hva slags sminkekoster bruker du da? Bruker du shimmer til? Det burde man hvis man vil ha sotede øyne. Shimmer i kremskygge. ← Løs, i en liten boks. Bruker en grei børste tror jeg... Som en fingernegl omtrent i størrelse, myk. Ikkeno skimmer og ikkeno kremskygge...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Må følge med på denne. Fikser heller ikke løse skygger
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Det er i alle fall viktig å bruke lite skygge på kosten, og legge lag på lag på lag helt til resultatet er som ønsket.
lillesky Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 De der Gosh i løst er teite. Fikk dem ikke til jeg heller.
Gjest Gjest1 Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Men det blir så stygt jo lenger opp jeg kommer... Og man skal vel ha litt på undersiden også?
Gjest Gjest1 Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 (Jeg får det ikke til med andre skygger heller jeg)
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Hvordan stygt da? Ujevnt? Eller synes du det er vanskelig å forme skyggen riktig så det blir flatterende for øynene dine? Jeg bruker virkelig helt minimale mengder når jeg soter øynene mine, men effekten blir likevel kjempefin på avstand. (Det hører med til historien at jeg også har minimalt med pigmenter i huden min.)
Gjest Naria Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Jeg har gitt opp sotede øyne jeg, får det søren ikke til uansett hvor mye jeg øver.
Gjest Gjest1 Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 får en jevn bue liksom, men det ser helt psyko ut... Ser voldsomt og "jeg kan ikke sote øynene mine" ut... Tok det bort, og er ikke supermedlem, ellers kunne jeg lagt ut bilde
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Skulle ønske jeg var i stand til å forklare ting på en skikkelig måte, men jeg tror jeg må overlate den gode tipsingen til andre... (Jeg vet forresten ikke om det er "teorien" du sliter med, men jeg synes i alle fall at sminkeboka fra Body Shop er en veldig fin og grunnleggende guide med trinn-for-trinn-forklaringer og mange store bilder!)
Gjest Gjest1 Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 Skulle ønske jeg var i stand til å forklare ting på en skikkelig måte, men jeg tror jeg må overlate den gode tipsingen til andre... (Jeg vet forresten ikke om det er "teorien" du sliter med, men jeg synes i alle fall at sminkeboka fra Body Shop er en veldig fin og grunnleggende guide med trinn-for-trinn-forklaringer og mange store bilder!) ← Den dama der hadde jo svære øyelokk! Sikkert det som er galt med meg, for små øyelokk
Gjest Naria Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 Den dama der hadde jo svære øyelokk! Sikkert det som er galt med meg, for små øyelokk ← Tror det er noe av problemet mitt også. Også har jeg litt tunge øyelokk også.
lillesky Skrevet 16. september 2006 #15 Skrevet 16. september 2006 Tok det bort, og er ikke supermedlem, ellers kunne jeg lagt ut bilde ← Du kan legge link vet du.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #16 Skrevet 16. september 2006 Her er et tips fra meg ,. legg kajal -dette bør være en skikkelig kajal, kjøpt på parfymeri, ikke nille - (mørk brun eller grå -svart blir for dramatisk) rett under våtkanten. Legg den forsiktig, og litt etter litt, og så duser du ut med fingeren etterpå. Gjør det samme oppå øyelokket, og legg på mer helt inntil vippekanten.(Op pluss på med masse mascara) Det er det jeg pleier å gjøre
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #17 Skrevet 16. september 2006 Har ganske tunge øyenlokk selv men fikser det ved å bruke flere farger fra lys til mørk i alt helst i brunt eller lilla - men det er en preferanse. Først den lyseste fargen helt opp til brynet, så litt mørkere fra vipper til globalen, så enda litt mørkere tykk liner stripe også svart liner (eller kajal for den som ønsker det) ev også svart på våtkanten. Legger også den mellomste fargen + ev. svart på nedre vippekant. Deretter BLAND BLAND BLAND BLAND så alle overganger tones ut.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #18 Skrevet 16. september 2006 Glemte å nevne i innlegget over at jeg kun bruker løse skygger (mineraler).
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2006 #19 Skrevet 16. september 2006 Jeg bruker gosh og syns ikke det er noe problem å legge det.... Jeg pleier å ta litt på kosten, bruker sånn med bust, ikke sånn skumgummishit... Har faktisk en skikkelig en fra parfymeri.. Så kakker jeg den mot kanten av vasken for å få av litt av det løse, og trykker forsiktig nederst på øyelokket, helt mot vippekanten. Jeg har aldri likt øyenskygge under øynene, det ser ut som om folk har fått seg en på trynet, så det bruker jeg ikke. Men når jeg har lagt på litt på øyelokket, tørker jeg av kosten og bruker den til å klappe det litt utover issom.. Blir veldig bra faktisk
iss Skrevet 16. september 2006 #20 Skrevet 16. september 2006 Jeg bruker gosh og syns ikke det er noe problem å legge det.... Jeg pleier å ta litt på kosten, bruker sånn med bust, ikke sånn skumgummishit... Har faktisk en skikkelig en fra parfymeri.. Så kakker jeg den mot kanten av vasken for å få av litt av det løse, og trykker forsiktig nederst på øyelokket, helt mot vippekanten. Jeg har aldri likt øyenskygge under øynene, det ser ut som om folk har fått seg en på trynet, så det bruker jeg ikke. Men når jeg har lagt på litt på øyelokket, tørker jeg av kosten og bruker den til å klappe det litt utover issom.. Blir veldig bra faktisk ← Men det blir vel ikke sotede øyne det? For er ikke poenget med sotede øyne å ha også under øynene?? *tar med meg mange tips og ser frem til å prøve en dag*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå