Gå til innhold

kombinert vaskemaskin og tørketrommel

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Skal kjøpe ny vaskemaskin og er veldig fristet til å kjøpe en slik kombinertmaskin. Så får jeg vekk tørketrommelen, og det blir mye penere på badet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har knøttlite bad og investerte derfor i en kombinert vaskemaskin og tørketrommel i vår. Vi kjøpte ikke en dyr versjon, nettopp fordi det var så lite informasjon å finne fra folk som hadde brukt en slik og vi visste derfor ikke om det var noe å bruke maaaange tusen på. Så vi kjøpte en til ca 5000,-.

Fordeler: bruker halvparten av verdifull plass på lite bad, ser myyyye finere ut på badet vårt nå

Ulemper med vår: mindre vaske og tørke kapasitet (tørketrommel har som regel mere plass til tøy enn vaskemaskiner)

Så hvis du kan leve med litt mindre kapasitet enn hva du er vant med i en "vaskesøyle" er det absolutt verd det!

(Det med kapasiteten kan du sikkert justere litt etter hvor mye penger du kan legge i det.)

Skrevet

Søk litt på forumet så er det mange tråder om akkurat det samme. Ville aldri hatt det i hus. Tror ikke det er noen som tørker like mye som de kan vaske uansett pris.

Skrevet

Svigerforeldrene mine hadde det i "ferieleiligheten". Greitt hvis man har liten plass, men upraktisk siden tørketrommelen ikke klarte å tørke en hel vask (maskinen måtte tømmes, og vasken tørkes i to omganger). I tillegg tok det veldig lang tid, da man ikke kan vaske og tørke samtidig.

Skrevet
Søk litt på forumet så er det mange tråder om akkurat det samme. Ville aldri hatt det i hus. Tror ikke det er noen som tørker like mye som de kan vaske uansett pris.

Det finnes

Tenker på det samme nå. Trommelen vandret heden i går, så noe nytt må uansett kjøpes inn :frustrert:

Skrevet

Det er utrolig irriterende når du skal vaske flere vasker etter hverandre, og så må du vente på at vasken er tørr før du kan putte inn neste vask.

Mye mer effektivt å kunne vaske tøyet mens første vask tørker i tørketrommelen.

Jeg ville ikke kjøpt kombitrommel. Hadde det en stund, og er så glad for at vi fikk oss 2 maskiner!

Skrevet

IKKE KJØP, det var kanskje å ta litt hardt i, men dette var i alle tilfeller ikke gode greier for ca ett år siden. Jeg fikk tom hevet et kjøp hos elkjøp av en slik maskin da dette rett og slett var latterlig dårlige greier. Som nevnt over fungerer det om du kun skal vaske små mengder med tøy, men da menes virkelig små mengder med tøy.

Vi skulle også spare plass på badet med denne maskinen og det hele så jo veldig flott ut, men det er da mye bedre nå som vi har to maskiner i samme serie og design. De ser bra ut, de fungerer bra og er sikkert 5 ganger raskere i bruk enn en slik kombinert maskin.

Skrevet
Det finnes

Tenker på det samme nå. Trommelen vandret heden i går, så noe nytt må uansett kjøpes inn :frustrert:

Ser det nå. Aldri vært borti merket før. Men jeg ville uansett vært litt skeptisk til å kjøpe en to i en maskin som koster det en billig vanlig vaskemaskin gjør.

Skrevet

Jeg anbefaler deg også å kjøpe to maskiner. Har hatt kombimaskin i en leid leiligheten i et år nå, det endte 90% av gangene med at vi hang opp klær rundt i hele leiligheten i stedet fordi den hadde så dårlig kapasitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...