Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Trenger gode gavetips siden jeg skal i bursdag i morgen... Hva liker 12-åringer å drive med? Takknemlig for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Gutt el jente? Mobil utstyr / kontantkort, Gavekort på cd/dvd, gavekort på H&M (passer kanskje best for jente...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Sorry..... gutt!! Takk for svar! Flere ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ian Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #5 Del Skrevet 16. september 2006 mp3 spiller,Ipod,mobil,gavekort på cd eller en klesbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 16. september 2006 #6 Del Skrevet 16. september 2006 Hva slags type er han da? Dataspill er slager hos fetteren min på 12 år. Lillebroren til mannen min på samme alder er sportsinteressert så der går det i idrettsutstyr som drikkeflaske, ball, t-skjorte, fotballstrømper, drakt fra favorittklubb m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 Kommer an på hva prisklasse du skal gi i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå