Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hvilket kamera har dere? Jeg skal kjøpe meg et kamera nå og er veldig i tvil om hvilket. Jeg synes de fleste kameraene virker greie i forskjellige tester så det er vanskelig å velge... Jeg vurderer Olympus, Canon og Nikon. Noen som har noen erfaringer med ulike kamerar av disse merkene?
Murron Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 vil anbefale deg å gå innpå akam.no og sjekke ut tester/forum der. Veldig mye bra stoff, ellers har jeg selv et nikon D70 men det er gått ut nå. Er veldig fornøyd med det, men vet også at canon 350 er populært begynner kamera.. Du må nesten prøve de ulike i hånda hos butikkene så finner du fort din favoritt! Lykke til!
Gjest Meep Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Jeg har et Canon EOS 350D, og er veldig fornøyd med det. Hvis jeg skulle kjøpt om igjen så tror jeg kanskje jeg hadde gått for Nikon. Spør også om butikken kan sette sammen en annen pakke for deg en 'nybegynnerpakken' med kamerahus og 18-55 mm linse, legg heller inn litt ekstra penger for å få en bedre linse. Det er mitt råd =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå