India Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 var hos frisøren for to uker siden. klipte det litt og farget det i to farger. betalte 960 kr. etter tre dager var den røde farget rosa så etter råd fra flere ringte jeg og klaget og fikk ny time. ble da en fin farge og jeg ble fornøyd. men etter en uke er det jo blitt ganske oransj,ikke pent.. kan jeg klage en gang til?? har lyst til det for skulle håret mitt bli så stygt kunne jeg jo spart pengene og gjort det selv.. trodde da det skulle bli fint hos en frisør og fargen skal vel holde mer enn en uke?? hva mener dere jeg skal gjøre?
Tristessa Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Klag igjen, det er ikke meningen at hår skal bli orange etter kort tid. Men du bør kanskje vurdere en ny frisør neste gang?
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 og neste gang, kanskje ta en farge som sitter og som ikke kommer til å ende i rosa eller orange... eller grønn for den saks skyld... Vet ikke hva slags farge du har brukt, men ikke bra å farge det for mye! Og ja, du burde kunne gå og klage, kanskje til og med be om å få pengene for fargingen tilbake, for nå har de driti på draget to ganger.... Og aldri bruk de igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 (endret) Det er liten vits i å klage på rødfarge, for pigmentene sitter ekstremt dårlig hos de aller fleste. Det du kan gjøre, er å kjøpe en glansvask e.l. med rødpigmenter, som du bruker hver uke. Det er en grunn til at jeg ikke vil farge håret rødt, og det er nettopp faren for fargesmitte. Håret mitt er i tillegg så glatt at det vanskelig tar opp i seg farge, og der kan ikke frisøren gjøre så mye fra eller til. Endret 16. september 2006 av Elphaba
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Det er liten vits i å klage på rødfarge, for pigmentene sitter ekstremt dårlig hos de aller fleste. ← Jeg hører mange sier dette, men dette stemmer ikke i praksis, og frisøren min sier også dette er en myte. Jeg har egentlig blondt hår og farger det mørkt brun uten noen rødfarge. Men etter en stund ender jeg opp med oransje hår Hvor lett rødfargen sitter i har litt med hårstuktur osv, selv har jeg lyst og tørt hår, og rødfargen gir ikke slipp. Tror det er ganske vanlig for blonde å ende opp med oransje hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå