Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette tror jeg ikke før jeg ser boka i butikken.... hva er dette - tredje offisielt lanserte utgivelsesdatoen på to år? :Gjesp:

men gleder meg som en unge til den kommer, så ingenting er bedre enn om dette stemmer. wiihiii!!!! :hoppe:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vel J.K. Rowling har visst selv sagt det til BBC så da får vi vel stole på det. Gleder meg allerede.

Milla

Skrevet

Har gleda meg LENGE! :hoppe:

Skrevet

Å, hvor jeg håper at det er sant...! :D

Skrevet

Håper virkelig dette stemmer, synes jeg har ventet en evighet på denne boka. :D Gleder meg masse!! :enig::hoppe:

Skrevet

Også jeg som ikke har lest bok 4 enda.... :roll:

Skrevet

JIPPI!!! :hoppe:

Jeg vet hva jeg skal lese i sommerferien i hvert fall! :D

Skrevet

Hurra og jippi i 40 etasjer! Jeg gleder meg.

:D

Milo

Skrevet

Tenk at vi har noe felles, Milla :wink:

Gleder meg til sommeren, - regner med ferie i England i år, og da skulle vel dette passe godt som ferielektyre.......

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Nå har jeg forhåndsbestilt boken fra www.amazon.co.uk som garanterer at boken kommer i posten på utgivelsesdagen. Med porto og forsendelse kom regningen på 12.43 GBP.

Den norske oversettelsen av boken kommer ikke før i Oktober 2003.

Gleder meg masse :D

Milla

Skrevet

Dette kom på mail:

BOK 5 KOMMER PÅ ENGELSK I JUNI!

For kort tid siden annonserte Harry Potters engelske forlag at bok nr 5 "Harry Potter and the Order of the Phoenix" kommer til å være i salg i bokhandlere i England, USA og Canada fra 21. juni! Antakelig vil den engelske utgaven være å få tak i her i Norge også fra den datoen, så det kan dere notere ned i skoledagboken men en gang. 21. juni er en magisk dato!!! Les hele den kule beskjeden fra Bloomsbury (den engelske forlaget) her: http://www.bloomsburymagazine.com/harrypot...sp?s=1&pageNo=1

Nettavisen har også skrevet om denne fantastiske nyheten her: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=6&item=250354

PÅ NORSK I OKTOBER ELLER NOVEMBER

Så nå er oversetter Torstein Bugge Høverstad informert, så han skal spreng-oversette boken fra engelsk til norsk fra og med 21/6. Boken er ENDA tykkere enn 4'ern.....den er på 768 sider, inneholder 38 kapitler og totalt 255.000 ord! Så vi må nok smøre oss med enda litt mer tålmodighet til den norske utgaven kommer. Men den kommer helt sikkert iløpet av høsten - antakelig i oktober eller november!!! Vi gleder oss - det gjør sikkert du også!

Skrevet

Så pass på og noter dette i skoledagbøkene deres alle sammen! :wink::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...