Gå til innhold

rensing av brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg gifta meg i august og har planer om å selge kjolen min. Den skal selvfølgelig renses så jeg lurer på om noen kan anbefale/fraråde noen renserier i Oslo/Akershus området. Kanskje også gi meg et pekepinn på hva noe sånt koster.

Også lurer jeg fælt på om jeg skal rense den før bruder eventuelt kommer å prøver den, eller om jeg skal gjøre det etterpå. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den flekkete eller lukter så rens den før. dersom eventuelle flekker er små og ikke generende så rens den etterpå. En "ekkel" kjole er det lett å ikke like, så ren er lurt

ellers så mener jeg å ha sett renserier annbefalt tidligere, prøv å søke i vinduet nederst på bryllupsforasiden

Skrevet

Jeg ville renset den før noen kom å prøvde den, hvis en vil kjøpe den har de da mulighet til å ta den med seg med en gang..

Skrevet

For å være sikker på at flekkene går av, rens den så fort som mulig... Uansett om du skal selge den, beholde den eller noe annet.

Renset min på Vika. De er kjempeflinke og rimelige. Kjolen ble fantastisk igjen, på tross av svart kant nederst og flekker på slepet.

Betalte 600,-

Jeg hadde nok ikke kjøpt en urenset kjole selv, for jeg hadde vært skeptisk til om flekkene virkelig gikk bort. (Og jeg kjøpte faktisk brukt.)

Skrevet
hvis en vil kjøpe den har de da mulighet til å ta den med seg med en gang..

Veldig godt poeng.

Jeg har hele tiden hatt planer om å rense den før noen eventuelt skulle se på den, men så poengterte mamma "hva om det er mange som prøver den og den igjen blir "møkkete" og må renses på nytt?". Sjangsen for det synes jeg imidlertid er så liten at da hører jeg på dere og meg selv og renser den så fort som mulig.

Takk for renseri tips, og kom gjerne med flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...