Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jeg og kjæresten min hadde halvt-års-dag for noen dager siden. Sikkert ubetydelig for veldig mange, men dette er det første seriøse forholdet mitt, så derfor betyr det en del for meg. Dessverre var jeg borte selve dagen på reise med jobben, så har lyst til å gjøre det godt igjen når jeg kommer tilbake om en snau uke. Har noen noen idéer til gave og/eller noe å finne på med henne når jeg kommer hjem? Har noen idéer selv, men det kunne være artig å høre noen idéer fra andre.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Ingen idéer? Hun har bursdag ganske tett innpå halvt-års-dagen, så lurte på å kombinere de to og heller legge litt ekstra flid i gaven. Lurte på å kanskje kjøpe et smykke til henne - et kjede eller anheng eller noe sånt. Samt at hun har desidert den fineste rompa i Norge! Så jeg lurte på å kjøpe jeans til henne - sånne med mønster over rompa. Rrrrrr.. Ellers tenkte jeg litt på å kanskje finne på noe som å dra noen plass eller noe sånt. Vi har aldri dratt noen plass sammen enda. Kanskje så enkelt som til en annen norsk by og ta inn på hotell for en helg? Jeg vet ikke helt...
Fiol Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Jeg synes det er viktig å finne på noe koselig i forbindelse med halvt-års og hel-års dager. Hvis ikke går bare alt vanlig hele tida, og det er viktig å kose seg litt når man har grunn til det Den siste ideen din synes jeg var veldig fin. Ta henne med et sted og overrask henne med en fin middag, eller noe annet koselig. Gjør alt skikkelig romantisk og bare konsentrer dere om hverandre den stunden. Det jeg også smelter helt av er et fint kort der det står hvor mye hun betyr for deg, og gjerne en rød rose eller fler Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå