Gå til innhold

Knotter til skap på prinsesse-rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Datteren min skal nå få sitt lenge etterlengtede prinsesse-rom. Har tenkt å male et gammelt furuskap hvitt og bytte knotter. Vet noen hvor man får kjøpt fine knotter som egner seg til formålet? Disney prinsesse-motiv vile nok gjort størst suksess, men andre tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 99% sikker på at på ikea har knotter som er formet som prinsessekroner

Skrevet
er 99% sikker på at på ikea har knotter som er formet som prinsessekroner

Var der i dag, og i følge hun jeg snakket med var de eneste "barneknottene" de hadde noen gule stjerner......Har dere sett dem der i år??

Har kikket litt på de utenlandske sidene, men synes de fleste blir i dyreste laget når man betaler 70 kroner knotten + frakt på godt over 100-lappen.

Kunne tenkt meg noe slikt:

http://cgi.ebay.com/Disney-Princess-Drawer...1QQcmdZViewItem

Synes det er litt rart hvis det ikke finnes butikker som fører dem. Får jo ellers tak i mange Disney-produkter rundt omkring...

Skrevet

Hva med å kjøpe vanlige hvite knotter, lime på prinsessemotiver og bruke lakk for å forsegle bildet?

Skrevet
Hva med å kjøpe vanlige hvite knotter, lime på prinsessemotiver og bruke lakk for å forsegle bildet?

Det er selvfølgelig en mulighet, men jeg er ikke superkreativ av meg, så jeg håpet å slippe...... :rosasmil:

Skrevet

Det er ganske enkelt å lge slike knotter. Kjøp en boks med decoupage-lim/lakk og klipp ut motiver (eller enda bedre: finn glansbilder med slike motiver). Det er gjort på et blunk og blir akkurat slik du vil ha det.

Skrevet

Nærmeste blir vel Hønefoss - en times biltur unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...