Cognizance Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jepp. Som overskrifta sier. Beretta. Jeg vet lite om min seksualitet. Noe handler om mekanisk stimulans, først og fremst av pikken. Noe handler om tiltrekning mot kvinner som jeg utseendemessig finner attraktive. Noe handler om å like og bli likt som den personen man dypest inne er, tross alle feil - eller komplekser. Men innimellom alt dette er det store svarte rom. Hvordan er det med deg?
Orestes Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 "In space noone can hear you scream" Nei, faen om jeg vet.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Foir meg er sex en måte å vise mannen min at jeg elsker han. Det er en måte å få nærhet på, men det er også en måte å tilfredsstille behov både jeg og mannen har. Det siste kalles vel drifter eller instikt eller noe.
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Foir meg er sex en måte å vise mannen min at jeg elsker han. Det er en måte å få nærhet på, men det er også en måte å tilfredsstille behov både jeg og mannen har. Det siste kalles vel drifter eller instikt eller noe. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå