Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Så har det skjedd, da, det som selvfølgelig bare måte skje: Glidelåsen i boblekåpa mi er ødelagt! Tok den fram igjen nå før høsten får å prøve den, og så ritsj! så skjedde det visst noe. Jeg får lukket den igjen, men den går fra hverandre igjen etterpå. Skikkelig drit...ingen vits å gå med den nå, er det vel? Og for bare to uker siden gikk det galt med glidelåsen i buksa mi. Den var nå ikke ny da, men det var en god Fornarina-jeans som satt så bra på. Jeg har lagt på meg bittelitt, men skulle vel ikke ryke for det. Sukk... Er det noen andre som har hatt samme problem? Eller er det bare jeg som er så uheldig?
CheapChampagne Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Er ikke så vanskelig å skifte glidelås i jakka da
Gjest Tanita Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Har opplevd flere ganger at flidelåsen i jeans har røket, da har jeg tatt den med til butikken. For en hundrelapp ordner de ny glidelås.
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Har opplevd flere ganger at flidelåsen i jeans har røket, da har jeg tatt den med til butikken. For en hundrelapp ordner de ny glidelås. ← Ja, men da må vel buksa være ganske ny, må den ikke? Buksa mi er sikkert to år, var dessuten ikke her jeg kjøpte den. Det ble litt trangt da jeg skulle dra den igjen, og det var tydeligvis nok. Fillebukse, ryke akkurat nå... Kåpa mi liker jeg veldig godt, har varmt og deilig dunfyll. Beste jakka jeg har hatt. Jeg har ikke råd til ei ny nå. Er det noen som vet hvordan man reparerer en glidelås? Den virker litt, men så går den fra hverandre når jeg har trukket glidelåsen sammen. Ingen som har hatt samme jakke-problem?
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Koster en hundrings i en sysjappe også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå