Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg anbefaler skagen på det varmeste. De er, sammen med Odin, det eneste fondsforvalteren som gjør en god jobb for kundene sine.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Men vær obs på alle gebyrene som disse fondsforvalterne har.
Sukkersøta Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2006 Snakka med en i Skagen fondene...ble bare helt forvirra. Jeg som ikke har peiling på sånt i det hele tatt. Han sa så mye at jeg datt helt ut... Men jeg må ha veldig lav risiko i allefall..det står mellom Skagen fondene eller Odin. MIn saksbehandler anbefalte Odin..jeg er bare forvirra...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Snakka med en i Skagen fondene...ble bare helt forvirra. Jeg som ikke har peiling på sånt i det hele tatt. Han sa så mye at jeg datt helt ut... Men jeg må ha veldig lav risiko i allefall..det står mellom Skagen fondene eller Odin. MIn saksbehandler anbefalte Odin..jeg er bare forvirra... Se på hjemmesiden deres (http://www.skagenfondene.no/vaare_fond/), der står det om de forskjellige fondene. Hvis banken din anbefaler Odin kan det godt være fordi de får provisjon av Odin,men ikke av Skagen.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Skagen og Odin er vel de to fondene som har kommet best ut. Såvidt jeg husker fra en annen tråd er du i samme bank som meg - og der selger de Odin. Så dersom du absolutt ønsker Skagen må du da fikse dette et annet sted.
Annabell Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Skagen Fondene er kjent for å være blant de aller beste fondene. Men Odin er også bra, har selv de og har hatt fin økning på fondet
Cata Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 (endret) Har både Skagen (hatt i 2 år) og Odin (10). Begge deler har gått i pluss i den tiden jeg har hatt fondsandeler. I Odin har jeg ca. doblet "innsatsen", mens Skagen oppviser en "gevinst" på ca. 20-25% av det jeg har betalt inn. Endret 19. september 2006 av Cata
Sukkersøta Skrevet 20. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2006 Kanskje jeg skal velge Odin da siden jeg er i sparebankenpluss?? Nå må jeg bestemme meg. Må ha et fond det er veldig liten risiko på, hvilket?? Takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå