Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler skagen på det varmeste. De er, sammen med Odin, det eneste fondsforvalteren som gjør en god jobb for kundene sine.

Skrevet

Men vær obs på alle gebyrene som disse fondsforvalterne har.

Skrevet

Snakka med en i Skagen fondene...ble bare helt forvirra. Jeg som ikke har peiling på sånt i det hele tatt. Han sa så mye at jeg datt helt ut...

Men jeg må ha veldig lav risiko i allefall..det står mellom Skagen fondene eller Odin.

MIn saksbehandler anbefalte Odin..jeg er bare forvirra... :overrasket::sjenert::forvirret:

Skrevet
Snakka med en i Skagen fondene...ble bare helt forvirra. Jeg som ikke har peiling på sånt i det hele tatt. Han sa så mye at jeg datt helt ut...

Men jeg må ha veldig lav risiko i allefall..det står mellom Skagen fondene eller Odin.

MIn saksbehandler anbefalte Odin..jeg er bare forvirra... :overrasket:  :sjenert:  :forvirret:

Se på hjemmesiden deres (http://www.skagenfondene.no/vaare_fond/), der står det om de forskjellige fondene.

Hvis banken din anbefaler Odin kan det godt være fordi de får provisjon av Odin,men ikke av Skagen.

Skrevet

Skagen og Odin er vel de to fondene som har kommet best ut. Såvidt jeg husker fra en annen tråd er du i samme bank som meg - og der selger de Odin. Så dersom du absolutt ønsker Skagen må du da fikse dette et annet sted.

Skrevet

Skagen Fondene er kjent for å være blant de aller beste fondene. Men Odin er også bra, har selv de og har hatt fin økning på fondet :)

Skrevet (endret)

Har både Skagen (hatt i 2 år) og Odin (10). Begge deler har gått i pluss i den tiden jeg har hatt fondsandeler. I Odin har jeg ca. doblet "innsatsen", mens Skagen oppviser en "gevinst" på ca. 20-25% av det jeg har betalt inn.

Endret av Cata
Skrevet

Kanskje jeg skal velge Odin da siden jeg er i sparebankenpluss??

Nå må jeg bestemme meg.

Må ha et fond det er veldig liten risiko på, hvilket??

Takk for alle svar!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...