K. Skrevet 15. januar 2003 #1 Skrevet 15. januar 2003 Et lite spørsmål: Hvem skal ha knapphullsblomst? *brudgom *brudgomens forlover *brudens far *brudesvenn Er det flere da? Brudgomens far? K.
meta Skrevet 15. januar 2003 #2 Skrevet 15. januar 2003 Jeg ville gitt det til brudgommens far i tillegg til deg du allerede har nevnt.
fruenge Skrevet 15. januar 2003 #4 Skrevet 15. januar 2003 hos osss hadde følgende blomster: brudens far brudgommens far forlover
K. Skrevet 15. januar 2003 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2003 Takk for svar! Da har jeg det klart :D K.
Karoline Skrevet 15. januar 2003 #6 Skrevet 15. januar 2003 I vårt bryllup hadde disse blomst: Brudgommen Brudgommens forlover Brudens forlover Brudgommens far Brudens far Vi spurte mødrene også, men de ønsket ikke blomst. Syns det var greit at min forlover også hadde blomst, da var det synlig i selskapet at hun hadde en spesiell posisjon. Jeg hadde det også da jeg var forlover for en venninne.
K. Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2003 Det viste jeg ikke, at det var vanlig at brudens forlover også har en blomst :oops: Men, gjorde dere det da? Knapphullsblomst til henne også, eller en liten bukett som bruden? Skal ikke brudens forlover "passe på" brudebuketten under vielsen da? Litt upraktisk å ha egen bukett da.. K.
meta Skrevet 16. januar 2003 #8 Skrevet 16. januar 2003 Enig med deg K. Jeg syns og det virker litt upraktisk med bukett til forloveren. Og de fleste pleier vel å ha kjole, så det er vel ikke så lett med knapphullsblomst heller. Dessuten tror jeg at alle uansett får med seg hvem som er forloveren, så det blir ikke noe problem ihvertfall. :D
Tosca Skrevet 16. januar 2003 #9 Skrevet 16. januar 2003 Hos oss blir det knappehullblomst til: Brudgom Brudgommen forlover Brudgommens far (brudens far er ikke til stede) Men så har jeg et spørsmål: Vi har en sønn på 15 år. Er det naturlig at han har knappehullblomst?
fruenge Skrevet 16. januar 2003 #10 Skrevet 16. januar 2003 Blomst eller ei til sønnen sin, synes du skal spørrehan selv hvis han synes det er teit så dropp det, men kanskje han synes det er ok å bli gjort litt stas på når mamma gifter seg. Jeg ville ha hørt med han.
Tvilling76 Skrevet 16. januar 2003 #11 Skrevet 16. januar 2003 Min forlover skal ha en liten blomst som festes rundt håndleddet. Vet ikke helt hva det heter.
monja Skrevet 16. januar 2003 #12 Skrevet 16. januar 2003 Vi har bestilt knapphullsblomst til brudgommen brudgommens forlovere brudgommens far brudens far min forlover ville ikke ha noen blomst, men brudepikene får små buketter.
Augustbrud02 Skrevet 16. januar 2003 #13 Skrevet 16. januar 2003 Hos oss hadde disse knapphullsblomst: -brudgommen -brudgommens forlover Vi vurderte også å gi brudgommens far knapphullsblomst, men droppet dette da det strengt tatt ikke var nødvendig. Min far er død, og vi følte det ikke ble naturlig å gi min mors samboer knapphullsblomst (selvom han stiller opp for meg i alt).
K. Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2003 Min forlover skal ha en liten blomst som festes rundt håndleddet. Vet ikke helt hva det heter. Det hørtes litt fint ut! Og det får man kjøpt i blomsterbutikken eller? K.
Tvilling76 Skrevet 16. januar 2003 #15 Skrevet 16. januar 2003 Det hørtes litt fint ut! Og det får man kjøpt i blomsterbutikken eller? K. Bare spør etter dette i blomsterforretningen. De lager sikkert en slik til deg dersom du ønsker det. Lykke til!
Arielle Skrevet 16. januar 2003 #16 Skrevet 16. januar 2003 Lurer bare på om alle som skal ha knappehullsblomst skal ha likens, eller om brudgommen skal ha annerledes fra de andre for eksempel...?
K. Skrevet 17. januar 2003 Forfatter #17 Skrevet 17. januar 2003 Ikke at jeg er noen ekspert, men jeg tror det er vanlig at de er like alle sammen K.
Augustbrud02 Skrevet 17. januar 2003 #18 Skrevet 17. januar 2003 Hos oss hadde iallfall både min mann og hans forlover lik knapphullsblomst, og dette er nok helt vanlig. Kan iallfall ikke huske at jeg har sett at de har forskjellige.
monja Skrevet 17. januar 2003 #19 Skrevet 17. januar 2003 Vi bestilte blomster forrige uke, og de bruker alltid å lage brudgommens blomst litt annerledes enn resten av dem.....Men det varierer sikkert fra blomsterbutikk til blomsterbutikk?
fruenge Skrevet 17. januar 2003 #20 Skrevet 17. januar 2003 Synes egentlig at du skal gjøre det du vil. HVis du vil at din kjære mann skal ha en litt annerledes enn de andre så er jo det helt greit. Men det bør være en helhetlig stil på alle blomstene, synes nå jeg, fra buketten, knapphulsblomsten, pynt i kirken, og borddekorasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå